Tydzień z IGN, a rzeczywistość
Magazyn IGN, organizujący miniony wczoraj „tydzień z IGN” nie pokazał tak naprawdę nic nowego, o większości rzeczy występujących w grze, już dawno wiedzieliśmy, zostało to tylko podane w odpowiednim sosie.
Jedyną zaletą „tygodnia z IGN” są tak naprawdę ciekawe wywiady (takie jak np. wywiad z Lazlow’em Jones’em).
Pozwoliłem sobie podsumować i przetłumaczyć jedynie świeże informacje (o których jeszcze nie pisałem), pozyskane z filmu IGN, który został nakręcony dzięki akcji przeprowadzonej przez magazyn, polegającej na udzielaniu odpowiedziach redaktorów na nadesłane przez graczy pytania.
Oto nowe informacje (niektóre są stare – maksymalnie dwie lub trzy, ze wzgledu na ich priorytet w przypominaniu), niektórych informacji można bardzo łatwo się domyślić:
- brak różnic między płynnością gry na PlayStation 3 i Xbox 360;
- grano 4-5 godzin (a nie jak na początku redaktorzy mówili w artykułach – 3 godziny);
- małe przeskoki obiektów podczas ładowania (tylko w oddali – tzw. pop-upy);
- ulepszenia broni wpływają na umiejętność skradania;
- mgła zasłania niewczytany w oddali teren (sposób na zmniejszenie dystansu rysowania i polepszenie płynności na leciwych już konsolach);
- w czasie gry, redaktorzy nie pływali postaciami pod wodą;
- duża ilość pobocznych misji;
- redakcja widziała mapę;
- psy w trybie multiplayer;
- misje policyjne stoją pod znakiem zapytania;
- brak ukrytych paczek;
- brak potwierdzenia o możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki;
- postacie mają płynniejsze ruchy i szybszy czas reakcji (to dziwne, bo każdy magazyn stwierdza inaczej – weźmy pod uwagę chociaż JeuxActu, które ruchy bohatera porównało do ruchów Niko z GTA IV – czyżby redaktorom wydawano różne wersje gry, a może to subiektywne odczucie?);
- w trybie pojedynczego gracza nie powrócą żadne postacie z poprzednich części (prócz Klebitza i jego dziewczyny);
- zmiana postaci przebiega w łatwy sposób (naciśnięcie dolnego krzyżaka, aktywowanie tym sposobem menu, w którym wybieramy postać drązkiem analogowym);
- Trevor nie pojawia się na początku gry;
- duże zróżnicowanie przechodniów
- fantastycznie wyglądające i mocno uzbrojone bazy wojskowe;
- prawym przyciskiem na krzyżaku możemy wyłączyc światła pojazdu;
- w grze nie ma tankowania pojazdów;
- redakcja grała w wersję testową, „debug” (ograniczone możliwości i wersja testowa – zawiera błędy i dokładniejsze informacje o nich, jeśli takowe wystąpią);
- koło wyboru stacji radiowych wygląda tak samo jak koło wyboru broni;
- w trybie kooperacji nie można wykonywać misji z kampanii;
- redaktor słyszał we wbudowanej stacji radiowej o ponownym śledztwie w sprawie zabójstwa – później możesz i wykonać misję związaną z tą sprawą;
- więcej broni, niż w poprzednich częściach serii;
- redaktor użył „namierzania przyjaciela” w telefonie komórkowym by znaleźć Michaela, przetrzymywanego jako zakładnika podczas misji „Fresh Meat” – „Świeże mięso”.
Trzy nowe sekcje na stronie GTA V, screenshoty oraz artwork
Rockstar Games zaktualizował swoją stronę o kolejne sekcje informacyjne: Exciting Music And Entertainment (ekscytująca muzyka i rozrywka), Fitness & Relaxation (fitness i relaks), Security & Peace Of Mind (ochrona i spokój umysłu).
Mamy informacje na temat radia – logotypy innych stacji radiowych oraz przegląd nowej stacji – Channel X (muzyka punk). Więcej informacjach o stacjach radiowych, TUTAJ.
Podsumowanie nowych informacji z magazynu IGN
Magazyn IGN, opublikował nowy przegląd demonstracji GTA Online oraz GTA V, która została zaprezentowana redaktorom owego magazynu. Przygotowałem krótkie podsumowanie przeglądu, krótko opisując i tłumacząc wszystkie informacje w nim zawarte. Artykuł przetłumaczony w całości, znajdziesz TUTAJ.
- Lazlow Jones wystąpi w radiu WCTR;
- maski i okulary są dostępne w menu ekwipunku;
- możliwość rozpoczęcia wyścigu z dowolnego miejsca na mapie, ustawiając pinezkę na niej (cel) – warunkiem jest zgoda graczy na wyścig;
- wszystkie misje GTA Online są dla dwóch graczy, są też zadania dla nawet szesnastu graczy;
- menu z wyborem misji, które chcesz wykonać lub po wejściu do trybu wolnego – wejście w pole wyboru misji (musisz wtedy dotrzeć do mniejsca);
- w kinach można oglądać filmy; w trybie multiplayer – wspólnie – do szesnastu graczy;
- kilka kortów tenisowych w całym Los Santos oraz jedno pole golfowe z osiemnastoma dołkami, które pomieści do czterech graczy;
- mini-gry są dobrze wykonane – czujesz się, jakbyś grał w Tiger Woods PGA Tour i Top Spin w Los Santos;
- możesz wybrać kolejną misję do wykonania – drużyna wykonuje tą, która otrzyma najwięcej głosów – można grać we dwóch lub w szesnastu graczy;
- spotkania z przyjaciółmi w apartamencie – wspólne palenie marihuany, oglądanie telewizji – można także wziąć prysznic (nie wspólny);
- można wpłacać gotówkę do bankomatu, a później nie musisz jej wypłacać – wystarczy, że zapłacisz kartą debetową;
- można płacić za taniec w klubie ze striptizem, tak jak i dotykać tancerki podczas prywatnego tańca – przyłapany na molestowaniu trzykrotnie, zostaniesz wyrzucony z lokalu;
- można strzelać z bagażnika samochodu pick-up (np. Bobcat).
Wraz z przeglądem IGN, otrzymaliśmy nowe screenshoty z GTA Online.
Źródło: IGN