gta-5-official-logo

Grand Theft Auto VAktualności



Tydzień z IGN, a rzeczywistość

8 września, 2013 -06:35-

GTA V
Magazyn IGN, organizujący miniony wczoraj „tydzień z IGN” nie pokazał tak naprawdę nic nowego, o większości rzeczy występujących w grze, już dawno wiedzieliśmy, zostało to tylko podane w odpowiednim sosie.

Jedyną zaletą „tygodnia z IGN” są tak naprawdę ciekawe wywiady (takie jak np. wywiad z Lazlow’em Jones’em).

Pozwoliłem sobie podsumować i przetłumaczyć jedynie świeże informacje (o których jeszcze nie pisałem), pozyskane z filmu IGN, który został nakręcony dzięki akcji przeprowadzonej przez magazyn, polegającej na udzielaniu odpowiedziach redaktorów na nadesłane przez graczy pytania.

Oto nowe informacje (niektóre są stare – maksymalnie dwie lub trzy, ze wzgledu na ich priorytet w przypominaniu), niektórych informacji można bardzo łatwo się domyślić:

  • brak różnic między płynnością gry na PlayStation 3 i Xbox 360;
  • grano 4-5 godzin (a nie jak na początku redaktorzy mówili w artykułach – 3 godziny);
  • małe przeskoki obiektów podczas ładowania (tylko w oddali – tzw. pop-upy);
  • ulepszenia broni wpływają na umiejętność skradania;
  • mgła zasłania niewczytany w oddali teren (sposób na zmniejszenie dystansu rysowania i polepszenie płynności na leciwych już konsolach);
  • w czasie gry, redaktorzy nie pływali postaciami pod wodą;
  • duża ilość pobocznych misji;
  • redakcja widziała mapę;
  • psy w trybie multiplayer;
  • misje policyjne stoją pod znakiem zapytania;
  • brak ukrytych paczek;
  • brak potwierdzenia o możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki;
  • postacie mają płynniejsze ruchy i szybszy czas reakcji (to dziwne, bo każdy magazyn stwierdza inaczej – weźmy pod uwagę chociaż JeuxActu, które ruchy bohatera porównało do ruchów Niko z GTA IV – czyżby redaktorom wydawano różne wersje gry, a może to subiektywne odczucie?);
  • w trybie pojedynczego gracza nie powrócą żadne postacie z poprzednich części (prócz Klebitza i jego dziewczyny);
  • zmiana postaci przebiega w łatwy sposób (naciśnięcie dolnego krzyżaka, aktywowanie tym sposobem menu, w którym wybieramy postać drązkiem analogowym);
  • Trevor nie pojawia się na początku gry;
  • duże zróżnicowanie przechodniów
  • fantastycznie wyglądające i mocno uzbrojone bazy wojskowe;
  • prawym przyciskiem na krzyżaku możemy wyłączyc światła pojazdu;
  • w grze nie ma tankowania pojazdów;
  • redakcja grała w wersję testową, „debug” (ograniczone możliwości i wersja testowa – zawiera błędy i dokładniejsze informacje o nich, jeśli takowe wystąpią);
  • koło wyboru stacji radiowych wygląda tak samo jak koło wyboru broni;
  • w trybie kooperacji nie można wykonywać misji z kampanii;
  • redaktor słyszał we wbudowanej stacji radiowej o ponownym śledztwie w sprawie zabójstwa – później możesz i wykonać misję związaną z tą sprawą;
  • więcej broni, niż w poprzednich częściach serii;
  • redaktor użył „namierzania przyjaciela” w telefonie komórkowym by znaleźć Michaela, przetrzymywanego jako zakładnika podczas misji „Fresh Meat” – „Świeże mięso”.


Trzy nowe sekcje na stronie GTA V, screenshoty oraz artwork

6 września, 2013 -18:25-

GTA V
Rockstar Games zaktualizował swoją stronę o kolejne sekcje informacyjne: Exciting Music And Entertainment (ekscytująca muzyka i rozrywka), Fitness & Relaxation (fitness i relaks), Security & Peace Of Mind (ochrona i spokój umysłu).

Mamy informacje na temat radia – logotypy innych stacji radiowych oraz przegląd nowej stacji – Channel X (muzyka punk). Więcej informacjach o stacjach radiowych, TUTAJ.

[pro-player type=”mp3″ width=”400″ height=”40″ repeat=’true’]http://dl.dropbox.com/u/35923542/SwiatGTA/GTA5/audio/channelxpreview.mp3[/pro-player]

 
Czytaj całość »



Podsumowanie nowych informacji z magazynu IGN

4 września, 2013 -20:03-

GTA V
Magazyn IGN, opublikował nowy przegląd demonstracji GTA Online oraz GTA V, która została zaprezentowana redaktorom owego magazynu. Przygotowałem krótkie podsumowanie przeglądu, krótko opisując i tłumacząc wszystkie informacje w nim zawarte. Artykuł przetłumaczony w całości, znajdziesz TUTAJ.

  • Lazlow Jones wystąpi w radiu WCTR;
  • maski i okulary są dostępne w menu ekwipunku;
  • możliwość rozpoczęcia wyścigu z dowolnego miejsca na mapie, ustawiając pinezkę na niej (cel) – warunkiem jest zgoda graczy na wyścig;
  • wszystkie misje GTA Online są dla dwóch graczy, są też zadania dla nawet szesnastu graczy;
  • menu z wyborem misji, które chcesz wykonać lub po wejściu do trybu wolnego – wejście w pole wyboru misji (musisz wtedy dotrzeć do mniejsca);
  • w kinach można oglądać filmy; w trybie multiplayer – wspólnie – do szesnastu graczy;
  • kilka kortów tenisowych w całym Los Santos oraz jedno pole golfowe z osiemnastoma dołkami, które pomieści do czterech graczy;
  • mini-gry są dobrze wykonane – czujesz się, jakbyś grał w Tiger Woods PGA Tour i Top Spin w Los Santos;
  • możesz wybrać kolejną misję do wykonania – drużyna wykonuje tą, która otrzyma najwięcej głosów – można grać we dwóch lub w szesnastu graczy;
  • spotkania z przyjaciółmi w apartamencie – wspólne palenie marihuany, oglądanie telewizji – można także wziąć prysznic (nie wspólny);
  • można wpłacać gotówkę do bankomatu, a później nie musisz jej wypłacać – wystarczy, że zapłacisz kartą debetową;
  • można płacić za taniec w klubie ze striptizem, tak jak i dotykać tancerki podczas prywatnego tańca – przyłapany na molestowaniu trzykrotnie, zostaniesz wyrzucony z lokalu;
  • można strzelać z bagażnika samochodu pick-up (np. Bobcat).
  • Wraz z przeglądem IGN, otrzymaliśmy nowe screenshoty z GTA Online.

     
    Źródło: IGN