Tydzień z IGN, a rzeczywistość

8 września, 2013 -06:35:53-

GTA V
Magazyn IGN, organizujący miniony wczoraj „tydzień z IGN” nie pokazał tak naprawdę nic nowego, o większości rzeczy występujących w grze, już dawno wiedzieliśmy, zostało to tylko podane w odpowiednim sosie.

Jedyną zaletą „tygodnia z IGN” są tak naprawdę ciekawe wywiady (takie jak np. wywiad z Lazlow’em Jones’em).

Pozwoliłem sobie podsumować i przetłumaczyć jedynie świeże informacje (o których jeszcze nie pisałem), pozyskane z filmu IGN, który został nakręcony dzięki akcji przeprowadzonej przez magazyn, polegającej na udzielaniu odpowiedziach redaktorów na nadesłane przez graczy pytania.

Oto nowe informacje (niektóre są stare – maksymalnie dwie lub trzy, ze wzgledu na ich priorytet w przypominaniu), niektórych informacji można bardzo łatwo się domyślić:

  • brak różnic między płynnością gry na PlayStation 3 i Xbox 360;
  • grano 4-5 godzin (a nie jak na początku redaktorzy mówili w artykułach – 3 godziny);
  • małe przeskoki obiektów podczas ładowania (tylko w oddali – tzw. pop-upy);
  • ulepszenia broni wpływają na umiejętność skradania;
  • mgła zasłania niewczytany w oddali teren (sposób na zmniejszenie dystansu rysowania i polepszenie płynności na leciwych już konsolach);
  • w czasie gry, redaktorzy nie pływali postaciami pod wodą;
  • duża ilość pobocznych misji;
  • redakcja widziała mapę;
  • psy w trybie multiplayer;
  • misje policyjne stoją pod znakiem zapytania;
  • brak ukrytych paczek;
  • brak potwierdzenia o możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki;
  • postacie mają płynniejsze ruchy i szybszy czas reakcji (to dziwne, bo każdy magazyn stwierdza inaczej – weźmy pod uwagę chociaż JeuxActu, które ruchy bohatera porównało do ruchów Niko z GTA IV – czyżby redaktorom wydawano różne wersje gry, a może to subiektywne odczucie?);
  • w trybie pojedynczego gracza nie powrócą żadne postacie z poprzednich części (prócz Klebitza i jego dziewczyny);
  • zmiana postaci przebiega w łatwy sposób (naciśnięcie dolnego krzyżaka, aktywowanie tym sposobem menu, w którym wybieramy postać drązkiem analogowym);
  • Trevor nie pojawia się na początku gry;
  • duże zróżnicowanie przechodniów
  • fantastycznie wyglądające i mocno uzbrojone bazy wojskowe;
  • prawym przyciskiem na krzyżaku możemy wyłączyc światła pojazdu;
  • w grze nie ma tankowania pojazdów;
  • redakcja grała w wersję testową, „debug” (ograniczone możliwości i wersja testowa – zawiera błędy i dokładniejsze informacje o nich, jeśli takowe wystąpią);
  • koło wyboru stacji radiowych wygląda tak samo jak koło wyboru broni;
  • w trybie kooperacji nie można wykonywać misji z kampanii;
  • redaktor słyszał we wbudowanej stacji radiowej o ponownym śledztwie w sprawie zabójstwa – później możesz i wykonać misję związaną z tą sprawą;
  • więcej broni, niż w poprzednich częściach serii;
  • redaktor użył „namierzania przyjaciela” w telefonie komórkowym by znaleźć Michaela, przetrzymywanego jako zakładnika podczas misji „Fresh Meat” – „Świeże mięso”.


Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.