Dziś, na oficjalnym blogu Rockstar Newswire, Rockstar Games opublikowało specjalny artykuł, w którym zawarto komunikat skierowany do wszystkich graczy i fanów gier Rockstar Games – w szczególności posiadaczy nowej gry Red Dead Redemption 2 w wersji dla komputerów osobistych. W krótkiej wiadomości, Rockstar Games przeprosiło również graczy za, najwyraźniej, nie do końca udaną premierę odświeżonej wersji Red Dead Redemption 2, reklamowanej jako nota bene najlepsza ze wszystkich dotychczas wydanych.
„W ciągu ostatniego tygodnia, pracowaliśmy najszybciej jak to możliwe, by zająć się kwestiami, które dotknęły premierę Red Dead Redemption 2 w wersji dla komputerów osobistych. W rezultacie, już zidentyfikowaliśmy i rozwiązaliśmy szereg tych problemów poprzez wdrożenie poprawek do aplikacji Rockstar Games Launcher, a część z nich do samej gry.
Wiemy jednak, że mała liczba graczy Red Dead Redemption 2 w wersji dla komputerów osobistych, nadal doświadcza pewnych problemów z zacinaniem się gry (przyp. tłum. tzw. „stutteringiem”). Uważamy, że jest to spowodowane nieprzewidzianymi problemami, związanymi z konkretnymi kombinacjami sterowników graficznych Nvidia, kart graficznych Nvidia i niektórych procesorów.
Dzisiaj, wraz z mnóstwem innych poprawek, wprowadzimy aktualizację gry, która rozwiąże problem zacinania się. Nadal jednak współpracujemy obecnie z Nvidią, by całkowicie rozwiązać problem zacinania w nadchodzącej aktualizacji i poprawne przetestowanie wszystkiego oraz upewnienie się, że następna aktualizacja całkowicie rozwiąże problem, może nam zająć kilka dni.
Przepraszamy za tę chwilową niedogodność i powiadomimy Was, gdy tylko będziemy mieli więcej informacji do przekazania – chcemy, by każdy, tak jak początkowo zakładaliśmy, jak najszybciej mógł doświadczyć Red Dead Redemption 2 w wersji dla komputerów osobistych.
Jeśli doświadczacie dowolnych problemów, które z jakichkolwiek powodów wpływają na Wasze doświadczanie Red Dead Redemption 2 – prosimy, byście najpierw odwiedzili stronę internetową do rozwiązywania problemów w naszej witrynie pomocy technicznej, w celu uzyskania pomocy: https://support.rockstargames.com/pl/articles/360037908634/Ogolne-problemy-z-RDR-2-na-PC.
Jako dowód wdzięczności dla naszych pecetowych fanów, w czasie gdy w najbliższych dniach będziemy się nimi zajmować: wszyscy, którzy w tym tygodniu i w ciągu ferii zagrają w Red Dead Redemption 2 w wersji dla komputerów osobistych, otrzymają bezpłatny zestaw przedmiotów w Red Dead Online, zawierający ponczo Prieto (Prieto Poncho) oraz wybrane zapasy i amunicję. Czekajcie na więcej nadchodzących szczegółów odnośnie zestawu przedmiotów.
Jeszcze raz dziękujemy za Waszą nieustającą cierpliwość i zrozumienie.”
~Rockstar Games
Źródło: Rockstar Newswire (13 listopada, 2019), profil Rockstar Games w serwisie Twitter (13 listopada, 2019 -18:31:48-), profil Rockstar Games w serwisie Facebook (13 listopada, 2019 -18:34:49-), profil Rockstar Games w serwisie Instagram (13 listopada, 2019 -18:38:23-)