14 maja, wraz z udostępnieniem aktualizacji Red Dead Redemption 2 w wersji 1.09, Rockstar Games opublikowało ogólny, skrócony opis zmian w niej zastosowanych oraz artykuł w oficjalnym serwisie pomocy technicznej Rockstar Support, zawierający pełną listę ulepszeń wprowadzonych w Red Dead Redemption 2 oraz trybie sieciowym gry – Red Dead Online.
Warto przypomnieć, iż tego dnia, tryb dla wielu graczy został wyprowadzony z fazy testowej beta i tym samym stał się w pełni ukończonym produktem, który będzie stale wzbogacany o dodatkową zawartość.
„Oprócz nowych elementów rozgrywki Red Dead Online i zawartości wydanej tego ranka, dzisiejsza aktualizacja zawiera ponad 400 poprawek błędów, zmian balansujących i usprawnień. Nieustannie pracujemy, by naprawić błędy i poprawić ogólne wrażenia płynące z rozgrywki. Pośród setek dzisiejszych poprawek, znajdują się następujące zmiany:
Naprawiono błędy powodujące zresetowanie poziomu więzi z koniem po ukończeniu określonych misji w Red Dead Online lub błędne wyświetlanie maksymalnego poziomu więzi w niektórych menu. Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające, w niektórych sesjach Red Dead Online, poprawne uruchomienie misji w grze swobodnej lub misji dla wszystkich członków bandy. Naprawiono błąd powodujący znikanie opcji „Delikatny zarost” i różnych, innych elementów po wykupieniu ich u golibrody, uniemożliwiający ponownie z nich skorzystanie. Naprawiono błąd powodujący znikanie niektórych zwłok zwierząt i ludzi, podczas przebywania w sesji Red Dead Online, zanim gracz miał szansę je przeszukać/oskórować/podnieść. Dodano nowe menu kalibracji HDR. Gracze mogą teraz przełączać się między istniejącym, kinowym HDR i nowymi, zaawansowanymi stylami HDR dla gier. Dodatkowo, dodano nową opcję umożliwiającą ręczne dostosowanie maksymalnych wartości jasności dla dopasowania ich do Waszych ekranów. Wiele z poprawionych dziś błędów zostało wychwyconych dzięki opiniom graczy. Doceniamy Waszą pomoc w ich eliminacji. Z pełną listą zmian, możecie zapoznać się na stronie pomocy technicznej Rockstar Support.”
Treść oryginalnego artykułu: © Rockstar Games
Źródło: Rockstar Newswire, profil Rockstar Games w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -21:04:27-)
Archiwalne kopie źródeł:
Autor tłumaczenia: Filip
Zastrzegam sobie wyłączne prawo do publikacji tego tłumaczenia.