Utrata postępów oraz zakupionej zawartości przez graczy Grand Theft Auto Online (kwiecień 2020)

15 kwietnia, 2020 -12:41:08-

GTA V
Wczorajszej nocy, 14 kwietnia (wtorek), około godziny 23:00, wielu graczy rozpoczęło masowo zgłaszać problemy techniczne dotyczace trybu sieciowego gry Grand Theft Auto V, czyli Grand Theft Auto Online. Nadsyłane przez graczy zgłoszenia są związane z całkowitą lub częściową utratą postępów oraz zakupionej zawartości trybu sieciowego.

Po zapoznaniu się z treścią najnowszych, nagminnie wysyłanych zgłoszeń, łatwo wywnioskować, iż najnowsze problemy utraty zawartości dotknęły dużej liczby graczy. Ponadto, forum pomocy technicznej oraz skrzynka odbiorcza oficjalnej pomocy technicznej Rockstar Support, wypełnione są podobnymi do siebie zgłoszeniami. Powtarzalność i schematyczność problemów może świadczyć o tym, iż zaistnały one w wyniku błędów serwerów Rockstar Games lub błędów gry.

Analizując wszystkie zgłoszenia, mogę stwierdzić wysoką częstotliwość występowania pewnego określonego schematu. Najprawdopodobniej, gracze tracili postępy dokonane w grze oraz zakupioną zawartość GTA Online, w trakcie wykonywania codziennych zadań dla obydwóch postaci trybu sieciowego. Sam padłem ofiara opisywanego błędu gry i tym razem, najwyraźniej nie należy winić graczy-oszustów zaistnienie wspomnianych trudności. Po wykonaniu wszystkich trzech, codziennych zadań wyznaczonych dla głównej postaci i przełączeniu się na drugą postać, zaobserwowałem całkowity brak zakupionej przeze mnie zawartości GTA Online tej postaci.

Zatem Drodzy Czytelnicy, jeśli jesteście w trakcie wykonywania codziennych zadań dla obu postaci w Grand Theft Auto Online, wykonajcie je tylko dla jednej postaci, gdyż możecie utracić przedmioty i nieruchomości drugiej postaci. Może się tak stać po ukończeniu wszystkich trzech zadań postaci głównej i zmianie tej postaci na drugą.

Niedługo po zaobserwowaniu opisywanego zjawiska, redakcja Świat Grand Theft Auto natychmiastowo ostrzegła wszystkich graczy poprzez publikację odpowiednich wpisów ostrzegawczych w popularnych serwisach społecznościowych.

Niestety, Rockstar Games nie opublikowało dotychczas żadnego oficjalnego oświadczenia w opisywanej sprawie, natomiast pracownicy pomocy technicznej Rockstar Support zachęcają wszystkich graczy dotkniętych problemem utraty postępów i zawartości do nadsyłania zgłoszeń za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej pomocy technicznej Rockstar Support.

 
Źródło: własne (GTA Online), oficjalne forum pomocy technicznej Rockstar Support


  1. […] Wczoraj (środa, 15 kwietnia, o godzinie 19:29:39), redakcja oficjalnego profilu Rockstar Support opublikowała wpis w serwisie Twitter, w którym poinformowała, iż Rockstar Support zdaje sobie sprawę z istnienia problemu Grand Theft Auto Online w wersji dla komputerów osobistych, związanego z utratą postępów graczy oraz zakupionej przez nich zawartości i pracuje nad jego rozwiązaniem. Przed tym wydarzeniem, poinformowano o niniejszych trudnościach w poprzednio opublikowanym w serwisie Świat Grand Theft Auto artykule. […]

Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.