Rockstar Support: przywrócenie utraconych postępów oraz zakupionej zawartości graczy GTA Online (kwiecień 2020)

16 kwietnia, 2020 -13:21:42-

GTA V
Wczoraj (środa, 15 kwietnia, o godzinie 19:29:39), redakcja oficjalnego profilu Rockstar Support opublikowała wpis w serwisie Twitter, w którym poinformowała, iż Rockstar Support zdaje sobie sprawę z istnienia problemu Grand Theft Auto Online w wersji dla komputerów osobistych, związanego z utratą postępów graczy oraz zakupionej przez nich zawartości i pracuje nad jego rozwiązaniem. Przed tym wydarzeniem, poinformowano o niniejszych trudnościach w poprzednio opublikowanym w serwisie Świat Grand Theft Auto artykule.

„Jesteśmy świadomi występowania problemu w GTA Online dla PC, powodującego iż część pojazdów, broni oraz nieruchomości nie wyświetla się w ekwipunkach postaci i obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem.”

~Rockstar Support

Tego samego dnia, o godzinie 21:39:04, Rockstar Support przekazało graczom informację o pomyślnym rozwiązaniu problemu i wystosowało do wszystkich prośbę o zrestartowanie gry i ponowne dołączenie do Grand Theft Auto Online.

„Problem związany z niewyświetlającymi się pojazdami, broniami oraz nieruchomościami graczy w ekwipunkach GTA Online dla PC został rozwiązany. Prosimy, zrestartujcie Waszą grę i zalogujcie się ponownie, by te przedmioty wyświetlały się poprawnie.”

~Rockstar Support

Drodzy Czytelnicy, pamiętajcie jednak, iż mimo zapewnień Rockstar Support o rozwiązaniu problemu, warto sprawdzić, czy mimo wszystko nie utraciliście Waszych postępów oraz cennej zawartości GTA Online.

 
Źródło: profil Rockstar Games w serwisie Twitter (15 kwietnia, 2020 -19:29:39-), profil Rockstar Games w serwisie Twitter (15 kwietnia, 2020 -21:39:04-)



Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.