Problemy z transferem postaci w nowej wersji GTA Online

17 listopada, 2014 -23:16:20-

GTA V
Pomoc techniczna Rockstar Games odnotowała już pierwsze doniesienia graczy o utraconej zawartości z konsol poprzedniej generacji w wyniku błędów synchronizacji z wersją GTA Online na konsole obecnej generacji (PlayStation 4 oraz Xbox One).

W tym przypadku Rockstar Games było zobowiązane dodać pewną sumę pieniędzy na konto gracza GTA Online, dzięki której będzie on w stanie kupić ponownie utracone pojazdy (gracz utracił wszystkie z nich i nie pojawiają się one również w wersji dla konsol poprzedniej generacji).

Niestety nie jest to rozwiązaniem problemu, ponieważ w opisywanym przypadku gracz utracił możliwość darmowego zamawiania pojazdów z edycji kolekcjonerskiej (która przecież była obiecywana dla jej posiadaczy).

Gracze którzy posiadają limitowane edycje pojazdów mogą utracić możliwość ich ponownego uzyskania jeśli wystąpi błąd.

Bowiem kupno niektórych pojazdów było możliwe jedynie podczas trwania specjalnych wydarzeń jak np. Walentynki.

Dobra rada – po uruchomieniu GTA V nie przenoście swojej postaci przez minimum tydzień – natłok graczy może powodować różne błędy, które mogą prowadzić (jak widzicie na zrzucie ekranu) do utracenia wszystkich pojazdów, a nawet całej zawartości.

Jeśli bardzo chcecie przenieść postać już teraz – wykonajcie zrzuty ekranu całej zawartości, którą posiadacie – jeśli wystąpi jakiś błąd i cokolwiek utracicie, będziecie mogli wysłać pomocy technicznej Rockstar Games dowód na to, że posiadaliście takie a nie inne pojazdy i zostaną Wam one zwrócone.

 
Źródło: Rockstar Support



Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.