Dokładnie 1 dzień i 16 godzin temu, Rockstar zaprezentował Grand Theft Auto: San Andreas przeznaczone dla platformy mobilnej iOS (Apple).
Wydanie wersji na smartfony oznacza także szereg ulepszeń pod względem grafiki (w porównaniu z wersją na PC):
- remasterowana grafika w wysokiej rozdzielczości zawierająca udoskonalone oświetlenie, wzbogaconą paletę kolowów i ulepszone modele postaci;
dynamiczne, szczegółowe cienie i odbicia otoczenia na pojazdach w czasie rzeczywistym (seria iPhone 5/iPad 4 generacji i wyżej);- wsparcie fizycznych kontrolerów dla kontrolerów wykonanych dla iOS;
- zapisywanie w chmurze w celu grania na wszystkich urządzeniach z iOS (dla użytkowników
- zaktualizowany system punktów kontrolnych;
- podwójne analogowe drążki dla pełnej kontroli kamery i ruchu;
- trzy różne schematy sterowania i dostosowywalne przyciski.
~Rockstar Games
Zrzuty ekranu z wersji iPad
Zrzuty ekranu z wersji iPhone
Urządzenia mobilne Apple, w tym wypadku, jak zwykle maja pierwszeństwo. W grę będzie można zagrać na następujących urządzeniach tego producenta: iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, iPhone 5c, iPod Touch 5th gen, iPad 2, 3 i 4 generacja, iPad Air, iPad Mini i iPad Mini z wyświetlaczem Retina.
Aplikację można pobrać ze sklepu Apple (App Store), za cenę 25 zł.
Źródło: Rockstar Newswire, App Store
Jak dla mnie to wygląda tak samo jak wersja na PC tylko z lekkim ENB.
Wiesz, zawsze lepiej poprawiona od samego kodu źródłowego gra niż jakaś modyfikacja.
Lepsze są odbicia natywnie obsługiwane niż po modach.
Takie moje zdanie.