Pierwszy, oficjalny teledysk stworzony w Grand Theft Auto V

30 lipca, 2018 -23:52:48-

GTA V
Dziś, o godzinie 17:00:08 (o godzinie 17:20:00 na oficjalnym profilu artysty), odbyła się premiera nowego teledysku jednego z DJ-ów, którzy współpracowali z Rockstar Games podczas tworzenia nowego dodatku GTA Online: Życie po godzinach.

Autorem utworu pod tytułem „Customer Is King”, do którego powstał teledysk jest Solomun. Jego klip wideo, wydany z okazji premiery mini-albumu pod tytułem „Customer Is King”, trwa 4 minuty i 21 sekund.

Solomun

W teledysku promowanym również przez serwis Noisey, Solomun wkłada ciężką pracę, dostarczając zamówienia na terenie Los Santos i próbując nie zostać wciągniętym w codzienny chaos miasta. Sceny teledysku są w znakomity sposób połączone z momentami z fabuły trybu pojedynczego gracza Grand Theft Auto V, bowiem podczas podróży, Solomun spotyka wielu bohaterów Grand Theft Auto V, zajętych wykonywaniem ich własnych misji.

Teledysk został nakręcony w całości przy użyciu silnika gry Grand Theft Auto V. Można stwierdzić, iż jest to jeden z pierwszych oficjalnych teledysków stworzonych przez ekipę Rockstar Games (nie licząc wszystkich poprzednich muzycznych filmów lub tzw. cutscen, które gracze mieli okazję zobaczyć w grach firmy, jak na przykład: cutscena „na żywo” Phila Collinsa z Grand Theft Auto: Vice City Stories, czy film wprowadzający z Grand Theft Auto 2). W przeszłości, również elementy gry Grand Theft Auto 2 (klipy z gry, elementy jej oprawy graficznej i styl rozgrywki) zostały wykorzystane w jednym z teledysków artysty Da Hool, stworzonym do legendarnego utworu pod tytułem „Wankers on Duty”.

W oficjalnym artykule, Rockstar Games potwierdziło, że po raz pierwszy w historii, artysta ze świata rzeczywistego zadebiutował ze swoją nową muzyką w swojej własnej opowieści, ukazanej w świecie Grand Theft Auto – to pierwszy, oficjalny teledysk, który powstał na bazie silnika Grand Theft Auto V.

O godzinie 17:20:00, DJ Solomun, we wpisie opublikowanym na swoim profilu w serwisie Facebook, umieścił dodatkową informację o procesie tworzenia teledysku.

Wpis muzyka w serwisie Facebook, opublikowany z okazji premiery teledysku

„Od zeszłego roku, rozmawiamy, spotykamy się i śmiejemy z bardzo dziwnymi, aczkolwiek kreatywnymi ludźmi, którzy prowadzą bardzo udaną serię gier komputerowych o nazwie GTA. Zawsze mieliśmy pomysł na bardzo specjalny film na setne wydanie Diynamic (przyp. tłum. wytwórnia muzyczna Solomona – Diynamic Music), który odzwierciedla nietypowy tytuł: „Klient nasz pan” („Customer Is King”). Wszystko to tak się zgrało, że mogliśmy podzielić się pomysłem na teledysk z najwspanialszym partnerem jakiego można sobie wyobrazić: Rockstar Games. Czego chcieć więcej?

Co za łut szczęścia: po miesiącach inspirujących rozmów i działań, w ostatniej aktualizacji możemy ujrzeć klub nocny, w którym występuję oprócz moich kolegów, występuję ja. To naprawdę niesamowite!
To pierwszy teledysk w historii wykonany przez Rockstar Games – czuję się błogosławiony i zaszczycony, że mogę Wam go teraz zaprezentować. Specjalne podziękowania dla Sama i jego uroczą ekipę gwiazd rocka!”

Dodatkowo, w oficjalnym opisie teledysku opublikowanego w serwisie YouTube, wytwórnia Solomona zamieściła podziękowania dla następujących osób, takich jak: Sam, Mark, Ivan, Tony i „innych gwiazd rocka w Rockstar Games” za pomoc w realizacji nowego klipu muzycznego.

Nowi artyści już wkrótce w GTA Online

Rockstar Games zachęca graczy do oczekiwania na pojawienie się nowych DJ-ów w Grand Theft Auto w nadchodzących tygodniach: Tale Of Us, Dixon oraz The Black Madonna wkrótce wpadną do Los Santos i będą grali swoje najbardziej atrakcyjne sety.

 
Źródło: Rockstar Newswire, profil Rockstar Games w serwisie Twitter, Noisey, Entertainment Weekly



Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.