Newsy

 
 



Sklep Xbox: zniżki na zakup gier Rockstar Games

13 kwietnia, 2017 -12:45-

swiatgta
Microsoft rozpoczął wiosenną wyprzedaż w Sklepie Xbox. W programie wyprzedaży znajdziemy gry różnych producentów (w tym Rockstar Games), których ceny zostały obniżone aż do 67% lub o dodatkowe 10% dla posiadaczy abonamentu Xbox Live Gold.

Wyprzedaż trwa od 11 do 17 kwietnia.

Poniżej możecie zobaczyć pełny spis gier Rockstar Games objętych programem zniżkowym. Gry są posortowane według konsol, natomiast w nawiasach znajdują się ceny bez zniżki.

Xbox One

  • Grand Theft Auto V – 179,39 zł (298,99 zł)
  • zestaw: Grand Theft Auto V wraz z kartą gotówkową Megalodon Shark (8.000.000 dolarów GTA) – 277,00 zł (553,99 zł)
  • zestaw: Grand Theft Auto V wraz z kartą gotówkową Whale Shark (3.500.000 dolarów GTA) – 213,00 zł (425,99 zł)
  • zestaw: Grand Theft Auto V wraz z kartą gotówkową Great White Shark (1.250.000 dolarów GTA) – 203,99 zł (339,99 zł)
  • Xbox 360

  • Grand Theft Auto V – 89,40 zł
  • Red Dead Redemption – 59,40 zł
  • Grand Theft Auto IV – 59,99 zł
  • Grand Theft Auto: San Andreas – 35,40 zł
  • Bully Scholarship Edition – 35,99 zł
  •  
    Źródło: Sklep Xbox



    Dwie zniżki na zakup cyfrowej wersji Grand Theft Auto V

    17 lutego, 2017 -16:13-

    GTA V
    Platformy dystrybucji cyfrowej firm Microsoft oraz Valve oferują atrakcyjne zniżki na zakup Grand Theft Auto V.

    Valve przygotowało specjalną ofertę dla fanów Grand Theft Auto – Grand Theft Auto V jest dostępne w dystrybucji cyfrowej platformy Steam w cenie 29,99€ (zniżka 50%).

    Istnieje również możliwość zakupu Grand Theft Auto V w trzech wariantach pakietów z kartami gotówkowymi Shark oraz Grand Theft Auto IV:

    Grand Theft Auto V wraz z kartą gotówkową Megalodon Shark – 44,98€ (zniżka 67%);

    Grand Theft Auto V wraz z kartą gotówkową Great White Shark – 34,18€ (zniżka 54%);

    Grand Theft Auto V wraz z grą Grand Theft Auto IV – 34,98€ (zniżka 56%).

     
    Microsoft również zorganizował specjalną promocję w swoim sklepie. Z okazji Dnia Prezydenta w Stanach Zjednoczonych, gracze mogą zakupić Grand Theft Auto V w wersji dla konsol Xbox One w cenie 29 dolarów (zamiast standardowych 59.99 dolarów).

     
    Źródło: Sklep Microsoft, Steam



    Microsoft bada problem płynności GTA IV w wersji dla Xbox One

    15 lutego, 2017 -17:04-


    9 lutego wydano Grand Theft Auto IV w wersji dla konsol Xbox One firmy Microsoft. Od tamtego czasu, wiele serwisów internetowych przetestowało czy gra udostępniona w programie kompatybilności wstecznej Microsoft działa płynnie na najnowszej konsoli. Jednym z takich serwisów jest DigitalFoundry, współpracujący z serwisem EUROGAMER.net. Jego redakcja, w jednym z filmów na swoim kanale YouTube, postanowiła porównać ilość klatek na sekundę, które potrafią wygenerować obydwie wersje Grand Theft Auto IV – wersja pierwotna (Xbox 360) oraz wersja dla Xbox One.

    Wyniki nie były zbyt szokujące – GTA IV w kompatybilności wstecznej, uruchomione na konsoli Xbox One, renderuje podczas rozgrywki o kilka klatek więcej niż pierwotna wersja gry. DigitalFoundry wskazało jednak na inny problem niż sama ilość generowanych klatek obrazu, a mianowicie na niestabilność liczby owych klatek, przez co rozgrywka nie jest tak przyjemna jak w przypadku oryginalnej wersji GTA IV.

    Redakcja zasugerowała Microsoftowi zablokowanie liczby generowanych klatek do 30, co pozwoli na ujednolicenie prezentowanej animacji.

    Warto wspomnieć, że od czasu premiery wersji dla Xbox One, wydane zostały już dwie łaty (o pojemności 450 MB), które poprawiły jakość samej grafiki, jednak nie rozwiązały problemu zbyt drastycznie zmieniającej się liczby klatek. Mimo wszystko, zaskakującym jest fakt, iż pracownicy Microsoftu bardzo szybko zareagowali na sugestie publikowane w internecie i postanowili zbadać sprawę.

    Bill Stillwell, menedżer produktów Xbox, opublikował następujący wpis na swoim prywatnym profilu w serwisie Twitter:

    „Nie możemy po prostu „zablokować” odblokowanego silnika do 30 klatek na sekundę. Jesteśmy ograniczeni przez materiał otrzymany od Rockstar Games. Wiemy o niestabilności generowanych klatek na sekundę i badamy to.”

     
    Źródło: DigitalFoundry, profil Billa Stillwella w serwisie Twitter