Tworząc Grand Theft Auto II, Rockstar pomyślał o dodaniu możliwości multiplayera. Jest on znacznie lepszy niż multiplayer w Grand Theft Auto I, ale nadal nie był przemyślany z myślą o grze z ludźmi z całego świata – zabawa miała opierać się z naciskiem na sieć LAN. W sieci Internet Grand Theft Auto II radzi sobie nieźle z płynną grą, lecz powinniśmy zawsze grać z ludźmi bliżej nas, jeśli chcemy utrzymać płynność gry. Program Game Hunter, służący do wyszukiwania gier, najnowszy patch oraz autorskie paczki map różnych graczy, możemy pobrać z działu download.
Do dyspozycji otrzymaliśmy tryb multiplayer dla maksymalnie 6 graczy z następującymi mapami:
Downtown Mapa wykonana przez William’a Mills’a. Nazwy jej plików zaczynają się na wil. Mapa rzadko używana przez graczy. |
|
Residential Mapa wykonana przez Stephen’a Banks’a. Nazwy jej plików zaczynają się na ste. Camp Banks Army Base to tytuł znajdujący się na jego mapie. |
|
Industrial Mapa zaprojektowana przez Billy’ego Thomson’a. Nazwy plików mapy zaczynają się na bil. Plik GXT zawiera wiele linijek „REPORT DEAD BRIEF TO BILLY THOMSON” (sposób komunikacji pomiędzy programistami GTA 2). Człowiek ten, zaprojektował także mapę San Andreas występującą w pierwszej części Grand Theft Auto. |
|
Tiny Town Mapę tą, także wykonał Billy Thomson. Pliki mają podobne właściwości jak pliki mapy Industrial. |
|
Hidden Surprise Mapa wykonana przez William’a Mills’a. Nazwy jej plików zawierają cząstkę wil. |
|
Face Off Mapa wykonana przez William’a Mills’a. Nazwy jej plików zawierają cząstkę wil. |