Newsy według tytułów gier
 

Grand Theft Auto

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto II

 

Red Dead Redemption

Red Dead Redemption 2

 
 
Ostatnie newsy

 



Czyżby powrót Zaibatsu.pl?

11 września, 2013 -14:05-


Dokładnie 14 sierpnia 2013 roku o godz. 19:41:58, zmieniła się zawartość strony nieistniejącego już serwisu Zaibatsu.pl. Warto wspomnieć, że serwis zakończył swoją działalność 29 maja 2008 roku.

Informacja o zamknięciu serwisu

Informacja o zamknięciu serwisu

Stan strony z 2 kwietnia 2013 roku.

Stan strony z 2 kwietnia 2013 roku

Stan strony po aktualizacji z 14 sierpnia 2013

Stan strony po aktualizacji z 14 sierpnia 2013

Czy to szansa na powrót starego serwisu? Wszystko wskazuje na to, że na fali premiery Grand Theft Auto V, jest na to ogromna szansa.

Czy administratorzy sięgnęli po rozum do głowy, pomyśleli że to najlepszy moment na takie czyny i postanowili zreaktywować stronę? Czas pokaże.

Na razie nie rozstawajcie się ze Światem Grand Theft Auto.
 
Źródło: Web Archive, Zaibatsu



Nowe informacje o GTA Online

11 września, 2013 -01:46-

GTA V
Magazyn Game Informer przedstawił nowy artykuł, który jest kolejnym przeglądem świata Grand Theft Auto Online.

Cyfrowe wydanie w języku angielskim, możecie obejrzeć TUTAJ. Przetłumaczyłem i odfiltrowałem najważniejsze informacje, które nie powtarzały się lub których jeszcze nie publikowałem. Oto podsumowanie artykułu:

  • Przyciski Wstecz/wybierz oferują obsługę menu interakcji – możesz w nim zmienić wygląd postaci, zachowanie, zobaczyć ekwipunek, założyć maskę;
  • możesz zamówić striptizerki do Twojego apartamentu;
  • możesz zainstalować sportową skrzynię biegów (czy chodzi tu o ręczną skrzynię biegów?);
  • jeśli inny gracz zabija Cię oraz kradnie Twoje pieniądze, możesz je odzyskać tylko poprzez zemstę lub wyznaczenie innym graczom nagrody za jego zabicie;
  • Rockstar będzie oznaczał najlepsze prace graczy (misje, wyścigi itp.) znakiem „Weryfikacja Rockstar”, więc będziemy wiedzieli który z graczy produkuje najlepszą zawartość – będziemy mogli zasubskrybować jego twórczość;
  • zwykłe wyścigi oraz wyścigi GTA powrócą, oficjalne potwierdzenie trybu rajdów;
  • Leslie Benzies stwierdza, że najpierw musisz podnieść o kilka rang swój poziom gracza, by tworzyć później własną zawartość:

    „Chcemy by ludzie zrozumieli grę przed tym jak zaczną tworzyć… tak stanie się w godzinę gry.”;

  • pewnego dnia, w GTA Online zostanie dodane Liberty City;
  • tryb pasywny postaci jest deaktywowany od razu po oddaniu strzału (gracze mogą Cię atakować w trybie aktywnym – tryb pasywny włącza się, jeśli przez dłuższy czas nie poruszasz się);
  • każdy z uczestników misji otrzymuje swoje zadanie i odgrywa określoną rolę, zależnie od tego co wybierze grupa w uprzednim lobby (menu) głosowania (snajper, obserwator akcji, czy „transportowy”) – lider może ustalać warunki pogodowe podczas misji, ilość żyć drużyny oraz stopień trudności;
  • misje dostosowują się do ilości graczy – jeśli grasz w grupie, misje koncentrują się na kooperacyjnym charakterze akcji;
  • misje są kontrolowane przez pracowników Rockstar w Social Club, więc ciągle będą dodawane nowe;
  • każdy apartament, czy dom ma miejsce na samochody – zwykłe mają dwa miejsca, wyższej klasy mają 10 miejsc;
  • w garażu można się poruszać, możesz być traktowany jako salon;
  • wyższej klasy apartament pozwoli Ci na ustalanie sposobu przeprowadzania większych misje rabunkowych;
  • misje rabunkowe przeprowadzane będą w kilku etapach, jednym z nich jest etap przygotowań – w demie pokazanie kupowanie broni w Ammu-Nation oraz nabywanie helikoptera;
  • zaproszenia do gry są otrzymywane przez telefon komórkowy bohatera, przenoszenie do gry, po zaakceptowaniu zaproszenia, następuje od razy;
  • lider dzieli łup, ale oczywiście nie wszystkich członków załogi może to zadowolić;
  • ucieczka przed policją tak jak w GTA IV, opiera się na opuszczaniu okręgów zasięgu patrolu policji;
  • aparat w telefonie komórkowym może być używany w trybie autoportretu;
  • gracze sterujący bronią w samochodzie, mogą także przełączać stacje radiowe, ustalać drogę na mapie, korzystać z filmowego trybu kamery oraz atakować innych graczy;
  • początkowe umiejętności postaci bazują na wybraniu trybu życia bohatera, ale umiejętności mogą być ulepszane, tak jak i zmieniany może być wygląd postaci;
  • czwarta postać dopiero co opuściła samolot w Los Santos, tworzenie postaci wiąże się z wyborem mamy, taty i dziadków – w taki sposób otrzymujesz swoją postać, potem gracze mogą wybrać styl życia, wybrać rzeczy, które postać robi (imprezowanie, kanapowy leń, kryminalista, atleta);
  • ranking obejmuje statystyki personalne oraz statystyki załogi;
  • gra analizuje twój styl gry i dobiera misje mu odpowiadające;
  • Rockstar używa dynamicznego systemu by zaludnić GTA Online, poczynając od Twoich przyjaciół i członków załóg, później graczy o podobnych umiejętnościach w tej samej części świata;
  • firmy ochroniarskie, które polubiły Cię, mogą być użyte do przeprowadzania ataków z powietrza (nalotów);
  • mająca fioła na punkcie technologii postać, z którą się zaprzyjaźniłeś, może ukryć Cię na radarze podczas gry w trybie multiplayer;
  • gangi motorowe mogą Cię wspierać podczas wykonywania misji, jeśli jesteś z nimi zaprzyjaźniony;
  • przyjaciel Franklina – Lamar, przedstawi Cię samochodowemu dilerowi o imieniu Simeon Yetarian, który bedzie chciał byś kradł dla niego pojazdy (misje „eksportowe” powracają);
  • dzięki świadczeniu przysług postaciom, możesz zostać przedstawiony większym ilościom postaci i zagłębić się w kryminalny świat;
  • akcja GTA Online odgrywa się w czasie po akcji z trybu singleplayer
  • mozesz mieć postać o płci żeńskiej;
  • odnosząc się do wypowiedzi Lesliego Benziesa – w GTA Online jest ponad 500 misji – część z nich może być wykonana solo, ale inne są skomplikowane i wymagają działania w drużynie;
  • prawie wszystkie aktywności z trybu pojedynczego gracza są dostępne w GTA Online: większe i mniejsze misje rabunkowe, zwykłe misje, ostrzeliwanie kryjówek gangów, kradzież zbrojonych pojazdów, wyścigi, tak jak i tennis ziemny, golf oraz skakanie ze spadochronem;
  • postacie pojawiają się w cutscenkach podczas interakcji z innymi postaciami, tak jak w trybie pojedynczego gracza, z tą różnicą, że nie mówią;
  • celem GTA Online jest robienie czegokolwiek co przyniesie Ci więcej pieniędzy w banku i gromadzenie się dobytku jak samochody czy nieruchomość;
  • postęp w kreowaniu postaci ma „pływ” i jest zależne od wielu rzeczy, ale nie znajdzie się w GTA Online żadne wydarzenie, które ma tak przyćmiewający wpływ na wszystko, że nie będzie można cofnąć jego skutków.

 
Źródło: Game Informer



Mamy mapę GTA V oraz nowy zrzut ekranu!

10 września, 2013 -12:06-

GTA V
Dokładnie niecałą minutę temu, w internecie pojawił się skan mapy z poradnika Grand Theft Auto V od Brady Games! Ze skanów poznaliśmy, prócz mapy – bronie, samochody i misje! Istnieje możliwość wydawania komend psu (Chop).

Czytaj całość »