Podsumowałem i przetłumaczyłem informacje, pochodzące z nowego wywiadu z Leslie Benziesem, który przeprowadził serwis 3DJuegos. Są to kolejne szczegóły na temat wielu technicznych rozwiązań, które zostaną zastosowane w Grand Theft Auto Online:
- kamera, podczas zmieniania postaci na tą z trybu multiplayer, będzie oddalała się i zbliżała bez jakichkolwiek zacięć, a proces łączenia się do serwerów będzie przeprowadzany w tle, podczas animacji;
- misje w GTA Online będą wykonywane losowo (i będą dostosowane do twojego poziomu);
- twoi przeciwnicy będą wybierani spośród twoich przyjaciół, którzy są online oraz graczy, którzy są blisko twojego poziomu w rankingu;
- w GTA Online będziesz mógł robić praktycznie wszystko to, co w trybie single player;
- część z misji jest tak skomplikowana, że będzie wymagała dobrej komunikacji;
- niektóre misje rabunkowe będą wymagały określonych broni, pojazdów, czy nawet postaci – snajper lub kierowca; misje pobrane z Social Club, w zależności od gracza, który je stworzył, też mogą tego wymagać;
- w kreatorze zawartości możesz zmieniać pogodę (np. deszcz), porę dnia, czy radiostację, która ma zostać wybrana u graczy po rozpoczęciu misji, czy wyścigu;
- do wykonania będziemy mieć 700 misji;
- jeśli dany gracz, w trakcie misji, będzie potrzebował pomocy, wyświetli się na ekranie stosowna informacja;
- kiedy wykonujemy misje drużynowo, może wystąpić sytuacja, w której ilość żyć jest ograniczona i są one wspólne dla całej drużyny – czyli, jeśli wszyscy członkowie wykorzystają wspólną dla nich ilość żyć, wtedy cała drużyna kończy grę i misja jest nieudana;
- możesz oglądać wyścigi oraz deathmatche na ekranie telewizora w swoim apartamencie;
- GTA Online będzie działało na serwerach Social Club (w chmurze) – od Nowego Jorku, po San Diego, a także w innych studiach Rockstar, znajdują się centra danych.
Źródło: 3DJuegos
Jak zwykle same konkrety =] Tak trzymać!
Tłumaczenia w drodze.