Aktualizacja Liberty Unleashed!

11 listopada, 2013 -02:01:23-

GTA III
9 listopada (wczoraj), o godzinie 14:25, drużyna developerów nieoficjalnego multiplayera dla Grand Theft Auto III – Liberty Unleashed, zaktualizowała swoje dzieło.

Łatę możemy pobrać po uruchomieniu klienta Liberty Unleashed – wystarczy kliknąć „OK”, jeśli pojawi się stosowny monit, jednak powoduje on błąd w systemie związany z aktualizowaniem się aplikacji w nieskończoność.

Musicie więc odinstalować Liberty Unleashed, a później pobrać i zainstalować je na nowo STĄD – po takiej operacji, wszystko powinno działać poprawnie.

Aktualizacja w wersji 0.1.0.14 wnosi spore poprawki błędów, które czasem potrafiły bardzo irytować (wiem to z autopsji). Oto pełna lista naprawionych błędów:

  • naprawiono server sprawdzający w poszukiwaniu aktualizacji w odstępach czasowych 84000 milisekund (zmienionono na 12 godzin);
  • reset zdrowia i broni przy ponownym dołączaniu do gry;
  • naprawiono blokowanie się gry, związane z kanałami przezroczystości;
  • naprawiono przepełnianie bufora;
  • naprawiono nadmierne wysyłanie już zespawnowanych pakietów podczas ponownego dołączania do gry;
  • zepsute pakiety są teraz wysyłane w momencie wyświetlania się komunikatu usuługi obsługi wyjątków;
  • zmniejszono zapotrzebowanie pamięci podczas wychodzenia z gry (pomaga naprawić błędy związane z ponownym dołączaniem do gry);
  • naprawiono syreny zablokowane statusy pojazdów (informacje o zamkniętych drzwiach itp.), które były źle ustawiane podczas wstępnego dołączania oraz ponownego dołączania do gry;
  • naprawiono błąd, związany z umieraniem, podczas używania komendy /reconnect (ponowne dołączanie do gry) gdy postać znajduje się w samochodzie;
  • naprawiono blokowanie się gry od strony klienta podczas usuwania markerów na mapie;
  • naprawiono błąd związany z blokowaniem się gry podczas uruchamiania/zatrzymywania nieodpowiednich liczników;
  • naprawiono blokowanie się gry, związane z brakującą pamięcią dla dźwięku;
  • naprawiono problem związany z sytuacją, w której okna edycji ustawiały się na pierwszym planie względem innych elementów interfejsu;
  • usunięto problem z wyświetlającym się hasłem w oknach edycji podczas ich przełączania;
  • naprawiono błąd związany z blokowaniem się gry, podczas naprawiania BF Injection gdy jest się poza zasięgiem strumieniowania pozycji innych graczy oraz podczas ich późniejszego wchodzenia do owego pojazdu;
  • naprawiono trochę błędów związanych z danymi pliku handling.cfg;
  • zmieniono niepoprawny znak w nicku gracza na znak zapytania;
  • naprawiono sytuację, w której gracz mógł załadować skrypty, na których ładowanie nie miał pozwolenia (teraz wyświetli się stosowny komunikat o błędzie CRC);
  • naprawiony błąd z BF Injection blokującym grę (ponownie).

  1. kazzik2 pisze:

    Bez kitu, ile to czasu mineło od ostatniego update’a ?

Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.