9 listopada (wczoraj), o godzinie 14:25, drużyna developerów nieoficjalnego multiplayera dla Grand Theft Auto III – Liberty Unleashed, zaktualizowała swoje dzieło.
Łatę możemy pobrać po uruchomieniu klienta Liberty Unleashed – wystarczy kliknąć „OK”, jeśli pojawi się stosowny monit, jednak powoduje on błąd w systemie związany z aktualizowaniem się aplikacji w nieskończoność.
Musicie więc odinstalować Liberty Unleashed, a później pobrać i zainstalować je na nowo STĄD – po takiej operacji, wszystko powinno działać poprawnie.
Aktualizacja w wersji 0.1.0.14 wnosi spore poprawki błędów, które czasem potrafiły bardzo irytować (wiem to z autopsji). Oto pełna lista naprawionych błędów:
- naprawiono server sprawdzający w poszukiwaniu aktualizacji w odstępach czasowych 84000 milisekund (zmienionono na 12 godzin);
- reset zdrowia i broni przy ponownym dołączaniu do gry;
- naprawiono blokowanie się gry, związane z kanałami przezroczystości;
- naprawiono przepełnianie bufora;
- naprawiono nadmierne wysyłanie już zespawnowanych pakietów podczas ponownego dołączania do gry;
- zepsute pakiety są teraz wysyłane w momencie wyświetlania się komunikatu usuługi obsługi wyjątków;
- zmniejszono zapotrzebowanie pamięci podczas wychodzenia z gry (pomaga naprawić błędy związane z ponownym dołączaniem do gry);
- naprawiono syreny zablokowane statusy pojazdów (informacje o zamkniętych drzwiach itp.), które były źle ustawiane podczas wstępnego dołączania oraz ponownego dołączania do gry;
- naprawiono błąd, związany z umieraniem, podczas używania komendy /reconnect (ponowne dołączanie do gry) gdy postać znajduje się w samochodzie;
- naprawiono blokowanie się gry od strony klienta podczas usuwania markerów na mapie;
- naprawiono błąd związany z blokowaniem się gry podczas uruchamiania/zatrzymywania nieodpowiednich liczników;
- naprawiono blokowanie się gry, związane z brakującą pamięcią dla dźwięku;
- naprawiono problem związany z sytuacją, w której okna edycji ustawiały się na pierwszym planie względem innych elementów interfejsu;
- usunięto problem z wyświetlającym się hasłem w oknach edycji podczas ich przełączania;
- naprawiono błąd związany z blokowaniem się gry, podczas naprawiania BF Injection gdy jest się poza zasięgiem strumieniowania pozycji innych graczy oraz podczas ich późniejszego wchodzenia do owego pojazdu;
- naprawiono trochę błędów związanych z danymi pliku handling.cfg;
- zmieniono niepoprawny znak w nicku gracza na znak zapytania;
- naprawiono sytuację, w której gracz mógł załadować skrypty, na których ładowanie nie miał pozwolenia (teraz wyświetli się stosowny komunikat o błędzie CRC);
- naprawiony błąd z BF Injection blokującym grę (ponownie).
Bez kitu, ile to czasu mineło od ostatniego update’a ?
Minęło bardzo, ale to bardzo dużo czasu.
Tylko z LU jest tak, że wydają update i naprawiają 5 rzeczy, a powstaje 20 nowych problemów :)