Red Dead Redemption II: szczegółowa analiza trzeciej zapowiedzi wideo

11 maja, 2018 -08:28:28-


2 maja 2018 roku (środa), Rockstar Games opublikowało trzecią, oficjalną zapowiedź wideo gry Red Dead Redemption II, którą w momencie przygotowywania tego artykułu, obejrzało 7856744 widzów. W związku z niedawną premierą trzeciej zapowiedzi wideo, redakcja Świat Grand Theft Auto przygotowała jej szczegółową analizę, opartą na zaufanych źródłach. Pamiętajcie jednak, iż artykuł ten jest artykułem przedpremierowym i został on sklasyfikowany do kategorii zawierającej informacje będące spekulacjami, mimo iż większa część informacji w nim zawartych jest prawdziwa. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z poniższą, bardzo szczegółową analizą trzeciej zapowiedzi wideo, w której skupiono się nie tylko na zbadaniu elementów rozgrywki ukazanych w zapowiedzi, lecz również oprawie graficznej gry.

3 maja 2018 roku, godzina 16:00:24 – zapowiedź wideo obejrzało 7856744 widzów

 

Trzecia zapowiedź wideo pod tytułem „Przejść do legendy” („Pass into Myth”) jest najdłuższą z dotychczas opublikowanych zapowiedzi Red Dead Redemption II. Wraz z jej publikacją, Rockstar Games zamieściło również opis w postaci podsumowania gry, który zawiera ogólne informacje o czasie i miejscu jej akcji oraz wprowadzenie do warstwy fabularnej (w tym kilka szczegółów dotyczących najważniejszych wydarzeń oddziałujących na bohaterów).

„Ameryka, rok 1899. Rozpoczyna się koniec ery Dzikiego Zachodu, w którym stróże prawa dopadają ostatnie gangi wyjęte spod prawa. Ci, którzy się nie poddadzą są zabijani.

Po tym, jak napad w położonym na zachodzie mieście Blackwater przyjął niekorzystny obrót, Arthur Morgan gang Van der Linde są zmuszeni uciec.

W otoczeniu depczących po piętach stróżów prawa oraz najlepszych łowców nagród w kraju, gang musi napadać, kraść i walczyć o przetrwanie w surowym świecie samego serca Ameryki. Podczas gdy pogłębiające się wewnętrzne podziały zagrażają rozpadem gangu, Arthur musi dokonać wyboru pomiędzy jego własnymi ideałami, a lojalnością wobec gangu, który go wychował.

Gra twórców Grand Theft Auto V oraz Red Dead Redemption, Red Dead Redemption 2, to pełna rozmachu opowieść o życiu w Ameryce u zarania epoki nowożytnej, dostępna 26 października, 2018 roku, dla konsol: PlayStation 4 oraz Xbox One.”

Akcja Red Dead Redemption II rozgrywa się w 1899 roku, w mieście Blackwater, 12 lat przed wydarzeniami Red Dead Redemption i 7 lat przed śmiercią Johna Marstona z powodu bycia zostawionym na śmierć przez współpracowników po nieudanym napadzie w roku 1906. Mimo iż nieudany napad w misji przedstawionej w trzeciej zapowiedzi jest powodem niesnasek w gangu, nie jest tym, w którym Marston został zabity przez Żołnierzy Armii Meksyku (Edgara Rossa i Archera Fordhama).

Szubienica – najprawdopodobniej w centrum miasta Blackwater

Trzecia zapowiedz wideo przedstawia moment napadu na bank w Valentine. Na kilku klatkach z klipu wideo można dostrzec „ucięty” szyld zawierający nazwę przypominającą wyraz „Valentine”. Valentine to nazwa jednego z miejsc, które jest oznaczone na nieoficjalnej mapie Red Dead Redemption II, pochodzącej z wycieku z kwietnia 2016 roku. Być może prezentowane sceny dotyczą dwóch innych napadów – można tak wywnioskować po analizie wnętrz budynków z dwóch scen napadu, bowiem ich wnętrza różnią się nieco od siebie, a na zrzucie ekranu z pierwszej sceny napadu widnieje nazwa miejscowości „Cornwall”.

Napad na bank w Valentine

Początek napadu na nieokreślony budynek w miejscowości Cornwall

Moment napadu na nieokreślony budynek w Cornwall

Nieoficjalna mapa świata gry Red Dead Redemption II

Zapowiedź wideo rozpoczyna sie pokazaniem sceny, w której Dutch van der Linde, w towarzystwie siedmiu członków jego gangu, napada na pociąg. Na jednym z jego wagonów widnieje napis „Cornwall”. To również nazwa jednego z miejsc, oznaczonych na nieoficjalnej mapie Red Dead Redemption II, zamieszczonej powyżej.

Scena przedstawiająca napad na pociąg

Napis „Cornwall” na wagonie napadanego pociągu

Analizując kadry tej sceny, można zidentyfikować niektórych członków gangu, którzy biorą udział w napadzie.




Kolejna scena zapowiedzi przedstawia przepiękne krajobrazy i roślinność, na tle których gang galopuje końmi przez polne drogi, wznosząc w powietrze: kurz, pył oraz małe kawałki flory i błotnistego podłoża. Na poniższych zrzutach ekranu, zidentyfikowani zostali członkowie gangu ukazani w tej scenie.




Biorąc pod uwagę dużą ilość scen, w których przedstawiono członków gangu w różnym składzie, można przypuszczać, że fabuła gry Red Dead Redemption II jest najprawdopodobniej stosunkowo długa i opisuje wydarzenia dziejące się na przestrzeni kilku lub kilkunastu lat. Jedynie w ten sposób można wytłumaczyć tak drastycznie zmieniającą się ilość członków gangu Dutcha van der Linde. Istnieje również inne wytłumaczenie zmian w składzie gangu – być może niewiele misji będzie wykonywanych przez gracza w towarzystwie wszystkich członków gangu.

W innej scenie, członkowie gangu Dutcha siedzą przy ognisku. Nie do końca wiadomo, czy jest to miejsce tymczasowe, czy jakaś rozbudowana kryjówka całego gangu, jaką jest na przykład obóz. Jeden z członków (Hosea Matthews) opowiada niektórym członkom gangu o Dutchu i jego przyjaźni z nim.

Na spotkaniu, przy ognisku siedzi również Uncle z Red Dead Redemption. W pierwszej grze serii (w której czas akcji to rok 1911) jest ukazany jako mamroczący pijaczyna, natomiast w Red Dead Redemption II (w roku 1899) jest… również mówiącym bez sensu pijakiem. W Red Dead Redemption II powróci wiele postaci z Red Dead Redemption.

Uncle w roku 1899 (Red Dead Redemption II)


Uncle w roku 1911 (Red Dead Redemption)

Następna scena przedstawia piękny krajobraz oraz członków gangu Dutcha i jego pomocników siedzących na koniach. Bohaterowie wpatrują się w pożar rafinerii, nad którą unosi się gęsty dym. Na szczególną uwagę zasługuje piękne i pełne puszystych chmur niebo. Na poniższym zrzucie zidentyfikowane są tylko niektóre postacie – nie są znane nazwy kilku innych jeźdźców ukazanych w tej scenie.

W innych scenach, gracze mogą przyjrzeć się jeszcze bliżej twarzom niektórych członków gangu.

Javier Escuella w Red Dead Redemption II


Javier Escuella w Red Dead Redemption

Dzięki zawartości trzeciej zapowiedzi, wiadomym jest, iż w Red Dead Redemption II powróci wiele postaci z Red Dead Redemption. John Marston, to postać na powrót której gracze czekają chyba najbardziej. W trzeciej zapowiedzi zaprezentowano 26-letniego Johna Marstona, którego twarz jest wygląda zdecydowanie młodziej, a jej cienie mają wyższą rozdzielczość. Na jednym z policzków widoczne są świeże szwy. Sam Marston wygląda w tej scenie na przerażonego i bezsilnego. Prawdopodobnie, w grze został on pojmany przez wrogich bandytów i zabity.

John Marston w roku 1899 (w grze Red Dead Redemption II)


38-letni John Marston w roku 1911 (w grze Red Dead Redemption)


26-letni John Marston w roku 1899 (w grze Red Dead Redemption II), wraz ze swoim gangiem

Niestety, szczegółowość tekstur otoczenia nie jest utrzymana na tym samym poziomie co tekstury modeli postaci. Nie sposób jest nie zauważyć niskiej jakości filtrowania tekstur, przez które tracą one swoje detale, w szczególności kiedy są obserwowane pod ostrzejszym kątem kamery. Należy również wspomnieć o pozytywnym aspekcie tego problemu – podobne artefakty występowały w wersji Grand Theft Auto V dla konsol, dlatego wysoce prawdopdobnym jest, że obraz przedstawiany w trzeciej zapowiedzi jest prawdziwym, przechwyconym obrazem, który był renderowany przy użycu konsol.

Problem nieco rozmazanych tekstur otoczenia

Kolejną powracającą postacią jest najprawdopodobniej jeden z braci Ross. Nie do końca wiadomo, czy jest to Edgar Ross, czy jego brat Phillip.

oznaczona na zrzucie ekranu postać to najprawdopodobniej Edgar Ross w roku 1899 (w grze Red Dead Redemption II)


Edgar Ross w roku 1911 (w grze Red Dead Redemption)


Brat Edgara Rossa – Phillip Ross w roku 1911 (w grze Red Dead Redemption)

W nowej zapowiedzi można również ujrzeć postacie wprowadzone po raz pierwszy w Red Dead Redemption II, których wygląd został nieco zmieniony od czasu premiery drugiej zapowiedzi. Jedną z takich postaci jest rdzenny Amerykanin (Native American). Trzecia zapowiedź prezentuje jego nieco zmodyfikowaną twarz oraz całkowicie inną fryzurę – bohater ma długie, niespięte włosy. W drugiej zapowiedzi wideo, postać posiadała fryzurę typu „undercut”, czyli włosy na bokach głowy obcięte krócej niż włosy na jej czubku. We wcześniejszej zapowiedzi, włosy na tylnej części głowy Amerykanina były również spięte w kucyk. Uwzględniając dokonane zmiany, rdzenny Amerykanin wyglada teraz bardziej „dziko” i jeszcze bardziej wkomponowuje się w niepowtarzalny klimat gry.

Postać rdzennego Amerykanina: po lewej stronie – w drugiej zapowiedzi wideo, po prawej stronie w trzeciej zapowiedzi wideo

Długość klipu wideo wynosi 2 minuty i 8 sekund. W tak krótkim filmie, Rockstar Games nie zamieściło ujęć pochodzących prosto z rozgrywki trybu pojedynczego gracza, aczkolwiek zaprezentowało graczom samą esencję oprawy graficznej i usprawnień silnika RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) nowej gry w różnych zaprogramowanych scenach, renderowanych w czasie rzeczywistym. Klimatyczne oświetlenie zostało zademonstrowane poprzez ukazanie nocnych scen z ogniskami, przenośnymi lampami oraz błyskami wystrzałów broni. W trzeciej zapowiedzi wideo, Rockstar Games w niemal każdej ze scen, udowadnia swoje przywiązanie do szczegółów.

Na górze: centrum miasta Blackwater w 1899 roku (Red Dead Redemption II), na dole: centrum miasta Blackwater w 1911 roku (Red Dead Redemption)

Red Dead Redemption II jest projektowane z myślą o 4 konsolach: Xbox One, PlayStation 4 oraz ich ulepszonych odpowiednikach – Xbox One X i PlayStation 4 Pro. W związku z tym, Rockstar Games stawia poprzeczkę wyżej niż w dotychczas wydanych produkcjach. Dzięki temu, że Red Dead Redemption II jest tworzone na konsole obecnej generacji, nie zaistnieją tak duże ograniczenia, jak podczas produkowania pierwszej wersji Grand Theft Auto V, wydanej dla urządzeń: Xbox 360 oraz PlayStation 3 w 2013 roku.

Według informacji pochodzących z pierwszych przeglądów Red Dead Redemption II, w trakcie zamkniętego pokazu Rockstar Games, zaprezentowano wersję gry uruchomioną na standardowej wersji konsoli PlayStation 4. Jednak nie zostały opublikowane żadne informacje dotyczące sprzętu użytego do renderowania scen trzeciej zapowiedzi wideo (sama zapowiedź również nie zawiera tych informacji). Redakcja kanału Digital Foundry w serwisie YouTube, zajmująca się profesjonalną analizą opraw graficznych różnych gier, twierdzi iż trzecia zapowiedź wideo Red Dead Redemption II była renderowana w czasie rzeczywistym, przy użyciu konsol: Xbox One X oraz PlayStation 4 Pro. Redakcja nie wyklucza również możliwości wykorzystania przez Rockstar Games wersji gry dla komputerów osobistych, której data premiery nie została jeszcze opublikowana. Nie wiadomo również, czy wersja gry przeznaczona dla komputerów osobistych zostanie w ogóle wydana.

To samo miejsce ukazane z dwóch różnych perspektyw; na górze: trzecia zapowiedź wideo Red Dead Redemption II, na dole: pierwsza zapowiedź wideo Red Dead Redemption II

Materiał reklamowy opublikowany przez Rockstar Games prezentuje niesamowity przeskok technologiczny, objawiający się w drastycznej zmianie poziomu jakości oprawy graficznej, która może zostać wygenerowana dzięki obecnej generacji konsol. Po przeanalizowaniu trzeciej zapowiedzi wideo klatka po klatce, można stwierdzić że zaprezentowano w niej prawdziwy obraz, renderowany prosto z gry, przy użyciu silnika RAGE. W zapowiedzi ukazano dobre i złe strony autorskiego silnika graficznego Rockstar Games, w tym jego „znaki rozpoznawcze” w postaci artefaktów oraz inne ograniczenia.

Obraz gry zaprezentowany w trzeciej zapowiedzi jest nadzwyczaj klarowny. Rockstar Games zdecydowało się użyć rozdzielczości 1920×1080, płynności na poziomie 30 klatek na sekundę i silnego anti-aliasingu (techniki wygładzania poszarpanych krawędzi obiektów gry). Niestety, brak rozdzielczości 4K. Red Dead Redemption II to zaawansowana graficznie produkcja, która niestety jest dotknięta ograniczeniami sprzętowymi konsol obecnej generacji – być może nie w tak dużym stopniu jak Grand Theft Auto V wydane w 2013 roku, lecz sam fakt zaistnienia takiej sytuacji jest nie do końca pożądanym przez graczy zjawiskiem. Miejmy nadzieję, iż Rockstar Games dokona jednak czegoś z pozoru niemożliwego, tak jak podczas tworzenia GTA V dla konsol starej generacji. Przez „filmowy” charakter zapowiedzi, wyświetlany w niej obraz z gry jest prezentowany w proporcjach obrazu 2:39. Powoduje to, że obraz wynikowy posiada rozdzielczość jedynie 1920×864 pikseli. To o 414720 mniej pikseli wyświetlanych na ekranie w porównaniu z obrazem o rozdzielczości 1920×1080. Małe okno wypełnione obrazem prezentuje jednak niemal nieskazitelnie czysty obraz, prezentujący gładki efekt poświaty, wolumetryczne oświetlenie oraz kształty obiektów idealnie wkomponowane w tło, bez widocznego efektu poszarpanych krawędzi. To znaczna poprawa w porównaniu z poprzednimi zapowiedziami wideo, w których zauważalne były poszarpane krawędzie niektórych obiektów. W wypadku trzeciej zapowiedzi wideo, nawet dynamiczne i zaszumione obiekty dwuwymiarowe (w tym roślinność), takie jak na przykład trawa, są pozbawione poszarpanych krawędzi. Ponadto, przezroczyste obiekty dwuwymiarowe nie wykazują efektu migotania. Niestety, filtr anti-aliasingowy nie jest doskonały i posiada wady. Widoczne jest to szczególnie na włosach – końskie ogony są wypełnione charakterystycznymi, kropkowanymi artefaktami.

Artefakty w postaci kropek na końskich ogonach

Wielu producentów gier miewa problemy z idealnym odwzorowaniem tak zaawansowanych obiektów jak włosy, jednak w Red Dead Redemption II, kropkowane artefakty są bardzo widoczne i stanowią wyraźny kontrast na tle wysokiej jakości oprawy graficznej gry. Warto przy okazji wspomnieć, iż w zapowiedzi nie użyto pełnoekranowego efektu motion blur (rozmycie ruchu), co pomogłoby ukryć ten mankament. Pokazano jednak rozmycie ruchu poszczególnych obiektów, takich jak na przykład nogi galopującego konia.

Efekt rozmycia poruszających się nóg konia

W trzeciej zapowiedzi wideo widoczne również jest duże zagęszczenie obiektów Red Dead Redemption II. Mimo że fauna i flora to główne elementy krajobrazu w grze, imponujące są również widoki miasta, przedstawiające duże skupiska ludności. Według Digital Foundry, Silnik RAGE w Grand Theft Auto V może wyświetlać do 256 postaci NPC na ekranie. Miejmy zatem nadzieję, iż Rockstar Games także wykorzysta te możliwości w Red Dead Redemption II, bowiem poniższy zrzut ekranu jest znakomitym przykładem, że silnik RAGE całkiem dobrze radzi sobie z wyświetlaniem 32 postaci NPC (postaci sterowanych przez komputer).

Widok na miasto Blackwater i duże skupisko ludzi

W trzeciej zapowiedzi wideo, Rockstar Games zaprezentowało modele postaci o niespotykanej dotąd w grach firmy szczegółowości. Wiele kadrów trzeciej zapowiedzi zawiera zbliżenia na modele i skupia się na ukazaniu ich w jak najlepszy sposób. Jedną z największych atrakcji w tej zapowiedzi jest oświetlenie generowane przez silnik RAGE i jego oddziaływanie z obiektami. Dzięki niemu bardzo autentycznie odwzorowano detale, takie jak: spocona skóra pokrytych bliznami twarzy; cienie pokrytego śniegiem, futrzanego płaszcza; światło w pomieszczeniu, które przenika przez cienki materiał koszuli Sadie Adler niczym prawdziwe. Wszystkie te elementy sprawiają, że oprawa graficzna wygląda na bardziej realistyczną, ale czy realizm to główny cel Rockstar Games? Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż jest to wyłącznie zabieg artystyczny, który ma tworzyć określony klimat, aniżeli dążenie do realizmu.

Spocona skóra twarzy, oświetlana przez ognisko

Cienie pokrytego śniegiem, futrzanego płaszcza

Światło przenikające przez cienki materiał koszuli Sadie Adler

Animacje postaci zostały zaprojektowane w stylu Rockstar Games: ciała postaci są animowane z wykorzystaniem techniki motion-capture (tzw. „mocap” – przechwytywanie trójwymiarowych ruchów aktorów), a animacje twarzy oparto na ręcznie zaprogramowanych ścieżkach ruchu oczu i ust z wykorzystaniem odniesienia wzrokowego (innymi słowy: „na oko”). W rezultacie, twarze wyglądają trochę karykaturalnie i ich mimika jest trochę sztywna, lecz dzięki temu oddają one wiernie charakter każdej z postaci i dobrze komponują się ze stylem oprawy graficznej serii gier Red Dead Redemption. Być może dlatego, brak zeskanowanych i odwzorowanych do perfekcji animacji twarzy, znanych z gry L.A. Noire może okazać się pozytywnym aspektem decyzji Rockstar Games.

Na uwagę zasługują nie tylko animacje postaci oraz ich twarzy ale również animacje otoczenia, w tym różnych obiektów, jak na przykład bronie. Na poniższym zrzucie ekranu, można zauważyć znakomitą animację wystrzału, którego siła oddziałuje na płomienie wychodzące z lufy rewolweru. Bęben rewolweru obraca się z każdym strzałem. Ponadto, wiele cząsteczek efektów cząsteczkowych jest indywidualne oświetlanych i oddziaływują one np. z dymem.

Niesamowita animacja wystrzału broni

Tak jak w poprzedniej, drugiej zapowiedzi wideo, w trzeciej zapowiedzi również można ujrzeć animowane przyrodzenia koni.

Oprócz rewolweru, w grze znajdują się także inne bronie, jak na przykład: dekorowany rewolwer, obrzyn oraz strzelba. W klipie wideo trzeciej zapowiedzi, dekorowanym rewolwerem posługuje się Dutch van der Linde, natomiast ze strzelby oraz obrzyna korzysta Arthur Morgan. Z obrzyna podczas przemykania tuż przed pędzącym pociągiem, natomiast ze strzelby podczas napadu na pociąg. Oczywiście, w grze nie mogło zabraknąć również broni białej.

Dekorowany kwiatowym motywem rewolwer Dutcha van der Linde to dowód na niesamowite przywiązanie Rockstar Games do szczegółów. W kadrze widoczne są również rękawiczki bez palców, czyli element ubioru usunięty z Grand Theft Auto IV – być może będziemy mogli z nich korzystać w Red Dead Redemption II.

Obrzyn Arthura Morgana

Napad na pociąg z użyciem strzelby

Sadie Adler z nożem

Wielbiciele pojedynków z Red Dead Redemption mogą zacierać ręce, bowiem trzecia zapowiedź wideo zawiera sceny przedstawiające bijatyki na pięści oraz pojedynki z wykorzystaniem rewolwerów. Niewykluczone, że w Red Dead Redemption II zostaną wprowadzone misje poboczne w postaci pojedynków na rewolwery lub pojedynków na pięści.

Na zrzucie ekranu: bijatyki w Red Dead Redemption II – Charles Smith walczący z nieznaną postacią

Według pierwszych przeglądów Red Dead Redemption II, powrócą pojedynki znane z Red Dead Redemption. Jeden z pojedynków jest widoczny w trzeciej zapowiedzi wideo. Możliwe że ukazany pojedynek jest tylko częścią pewnej misji.

Arthur Morgan rozbraja wroga w kopalni w Annesburg. Kopalnia jest najprawdopodobniej punktem obserwacyjnym jednego z gangów. Rozbrajany przez Arthura wróg może do niego należeć, ponieważ zarówno on jak i postać w tle mają ubrania tego samego koloru. Czyżby w grze miała pojawić się nowa forma misji pobocznych, czyli przejmowanie punktów obserwacyjnych gangów?

Oświetlenie w trzeciej zapowiedzi pełni ogromnie ważną rolę, gdyż pozwala twórcom na stworzenie niepowtarzalnego klimatu pomieszczeń, czy całego otoczenia. Na poniższym zrzucie ekranu, promienie słońca przedzierają się przez okna, a wokół ram okiennych widoczna jest wytwarzana przez nie delikatna poświata, wypełniająca całe pomieszczenie.

À propos pomieszczeń – czy wiecie, że w jednym z kadrów zapowiedzi można ujrzeć budynek Teatru Wielkiego w Blackwater? W dalszej części zapowiedzi jest ukazane wnętrze podobne do wnętrza teatralnego. Na oświetlonej wyrzucanymi z jamy ustnej płomieniami scenie, połykacz ognia demonstruje swoje umiejętności. Jest wysoce prawdopodobne, iż ten moment przedstawia klimatyczne wnętrze Teatru Wielkiego w Blackwater.

W tle: budynek Teatru Wielkiego w mieście Blackwater


Najprawdopodobniej, w trzeciej zapowiedzi wideo ukazano wnętrze teatru w Blackwater.

Esencja schyłku Dzikiego Zachodu

Trzecia zapowiedź wideo Red Dead Redemption II nie przypadkiem jest najdłuższą z dotychczas opublikowanych zapowiedzi. Dla zwykłego gracza, ten krótki klip wideo to zaledwie nieco ponad dwie minuty wypełnione losowymi momentami z nadchodzącej gry. Jednak dla prawdziwych fanów serii Red Dead Redemption, każde, nawet najkrótsze zapowiedzi to ogromny prezent od Rockstar Games, gdyż potrafią oni łączyć pozornie niezwiązane elementy w całość i dzięki temu uzyskiwać nieznane dotąd informacje dotyczące gier będących w produkcji.

W porównaniu z wcześniejszymi zapowiedziami wideo, w trzeciej z nich, pomimo iż prezentowane sceny pochodzą z różnych misji lub przerywników filmowych, przedstawiono znacznie pełniejszy i jednolity obraz gry Red Dead Redemption II. Zachowanie koni wygląda teraz na bardziej naturalne, a świat gry jeszcze bardziej tętni życiem. Na pierwszy rzut oka, w porównaniu z poprzednimi wersjami Red Dead Redemption II, zaprezentowanymi we wcześniejszych zapowiedziach wideo, oprawa graficzna gry została zauważalnie ulepszona. Gra świateł i cieni jest chyba jednym z najatrakcyjniejszych wizualnie elementów tej zapowiedzi. Gracze muszą być jednak zawsze przygotowani na ewentualne rozpoczęcie procesu zwiększania płynności gry kosztem jakości oprawy wizualnej, gdyż ograniczenia sprzętowe obecnej generacji konsol mogą skutecznie zniweczyć marzenia graczy o bezkompromisowym procesie produkcyjnym. Miejmy zatem nadzieję, iż Rockstar Games nie da za wygraną i umożliwi graczom przeżycie przygody na Dzikim Zachodzie w jak najwyższej jakości. Dziesiątki milionów osób oczekuje z niecierpliwością na premierę nowego arcydzieła Rockstar Games. W momencie kończenia prac nad artykułem, trzecią zapowiedź wideo Red Dead Redemption II zdążyło obejrzeć już 23937142 widzów! To niesamowite!

Trzecia zapowiedź wideo Red Dead Redemption II – 23937142 wyświetleń

 
Źródło: Świat Grand Theft Auto, Świat Grand Theft Auto (2), kanał Digital Foundry w serwisie YouTube, GTAForums, IGN



Napisz, co sądzisz.

Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.