Newsy według części

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto II

 
 
Ostatnie newsy

 



Rejestracja i logowanie tymczasowo niedostępne

1 kwietnia, 2013 -03:08-

swiatgta
Wiadomość dla niedoszłych i starych użytkowników: panel logowania jest tymczasowo całkowicie zablokowany. Znów pojawiły się błędy w skrypcie. Przepraszam Was za wszystkie zaistniałe problemy. Mam nadzieje, że za jakiś tydzień powinna być dostępna, pozdrawiam – Filip454.

P.S Nowi użytkownicy są proszeni o powrót, zaraz jak pojawi się rejestracja – to tylko tymczasowe problemy.



Połowa okładki GTA V narysowana

31 marca, 2013 -14:24-

GTA V
Na ulicach Nowego Jorku, narysowano połowę okładki Grand Theft Auto V. To ogromne zaskoczenie ze strony Rockstar. Cieszmy się – niewykluczone, że premiera może odbyć się wcześniej niż zapowiadano. Rockstar kolejny raz obsypał nas prezentami! Okładka jest jak najbardziej prawdziwa – spójrzcie tylko na ten helikopter o nazwie Buzzard w lewym, górnym rogu.
 
 
hBXi96o

W różnych miejscach w Los Angeles, Rockstar rozwiesił także ładne plakaty reklamowe.
 


 
Życzę przy okazji wesołych Świąt Wielkanocnych wszystkim stałym użytkownikom oraz tym, którzy tylko czasem wpadają na Świat GTA.
 
 



Zaskoczenie w stylu Rockstar!

27 marca, 2013 -14:22-

GTA V
Tym razem Rockstar Games naprawdę nas zaskoczyło. Przyszedł zajączek
i dostaliśmy od niego 10 screenshotów, zatytułowanych: „Zachody Słońca, Wybrzeża, Nieboskłony i tak dalej…”.
 
actual_1364387558
actual_1364387659


 
Potwierdzają się zatem słowa Felipe Busquets oraz samego Rockstar Games, które padły w komentarzu na Newswire. Wg. Rockstar Games, screenshoty prezentują grę działającą na konsolach obecnej generacji.
 
"Cisza przed burzą"

„Cisza przed burzą”


"Wkrótce."

„Wkrótce.”


"Te screenshoty pochodzą z konsol obecnej generacji."

„Te screenshoty pochodzą z konsol obecnej generacji.”


 
Żródło: Twitter Felipe Busquets



Brak agendy wydawania dalszych newsów o GTA V

22 marca, 2013 -21:24-

GTA V
Rockstar Games od Bożego Narodzenia stale odpisuje graczom na nękające ich wątpliwości dotyczące nowe tytułu – Grand Theft Auto V. Tym razem Rockstar odpowiedział na pytanie gracza dot. tego, czy będą wydawane kolejne informacje o grze. Sądzę, iż w rzeczy samej, ma do tego wiele powodów – Boże Narodzenie to w końcu szmat czasu za nami, a konkretniejszych informacji brak.
Całe szczęście dobry Rockstar Newswire poinformował nas w komentarzach, o tym, co dzieje się teraz w firmie i wytłumaczył zaistniałą sytuację:

„Jak wcześniej powiedzieliśmy, bardzo często mieliśmy długie przerwy między wydaniami poprzednich gier i będziemy się tego trzymać. Przepraszamy, jeśli uważacie to za frustrujące, ale prosimy zrozumcie, nie robimy tego, ponieważ „nie obchodzą nas fani”, „nie szanujemy naszych fanów”, „nienawidzimy fanów GTA” – wręcz przeciwnie!
Robimy tak, ponieważ chcemy się upewnić, że wydamy w stu procentach prawdziwe informacje, i ponieważ chcemy parę z nich zatrzymać do rzeczywistej premiery gry, będzie w niej wciąż dużo niespodzianek, kiedy w nią zagracie.”

Rockstar Games dodał także komentarz odnośnie planów wydziału od spraw marketingu:

„Przepraszamy, nie możemy przedstawić agendy mówiącej kiedy będziecie mogli oczekiwać większej ilości informacji lub filmów z GTA V. W tym momencie jesteśmy „zabunkrowani”, zajęci pracą nad grą i niegotowi by podzielić się czymś nowym – prosimy, bądźcie cierpliwi i oczywiście – będzie więcej do zobaczenia w pozostałych do premiery miesiącach. Dziękujemy Wam.”

W ostatnim miesiącu, jak wiemy, miało miejsce przesunięcie premiery GTA V. Rockstar wytłumaczył to w podobny sposób – chce zaskoczyć graczy. Czy warto będzie tak długo czekać? Z pewnością dowiemy się o tym po premierze.

Źródło: Rockstar Newswire



Game Hunter w wersji 1.59

22 marca, 2013 -10:18-

gta2nws
Dziś ukazała się nowa wersja programu do wyszukiwania gier multiplayer w Grand Theft Auto 2 – Game Hunter w wersji 1.59. Nowa wersja obfituje w następujące usprawnienia:

  • naprawiono problem ze znacznikami debugowania;
  • wyświetlający się komunikat, jeśli host ma zaznaczoną opcję „wyjdź w razie braku synchronizacji między klientem a hostem”;
  • wyświetlający się komunikat, jeśli host włączył nagrywanie replayu z gry którą założył;
  • gta2manager.exe to teraz jedyna nazwa pliku menedżera akceptowana przez Game Hunter;
  • jeśli Game Hunter ma problem ze zmianą jakiegoś wpisu w rejestrze – poinformuje o tym użytkownika i wyświetli dane wpisu, które próbowało zmienić;
  • komunikaty o modyfikacjach HKEY_CLASSES_ROOT nie będą wyświetlanie, ponieważ nie są one zmianami krytycznymi dla Game Hunter;
  • wiadomość o aktywności nie będzie więcej wyświetlana;
  • zaktualizowana lista autorów;
  • naprawiono błąd, który zmieniał ikonkę GH na Mikołaja każdego 25. dnia miesiąca, teraz odbywać się będzie to tylko w grudniu.
  • Aktualizacja jest wysoce zalecana, aczkolwiek błędy nie są poważne. Nowy klient Game Hunter można pobrać, klikając w dziadka poniżej.



    Craig Conner wyprodukuje ścieżkę dźwiękową GTA V

    18 marca, 2013 -23:29-

    GTA V
    Nietrudno się domyślić, że Craig Conner wyprodukuje kolejny raz ścieżkę dźwiękową Grand Theft Auto. Potrzebowaliśmy tylko potwierdzenia, żeby stwierdzić, czy rzeczywiście tak będzie. Wywiad przeprowadzony z Danem Houserem najwyraźniej pokazuje nam, że mistrz Craig Conner wróci w GTA V:

    „Mamy faceta w Szkocji, Craig Conner [sic!], który pracuje dla nas od pierwszej części GTA i dyskutowaliśmy o pomyśle stworzenia przez niego ścieżki dźwiękowej i zaczęliśmy od razu pracować i rezultat jest niesamowity. Craig Conner podwyższył wartość każdej misji dodając swoją muzykę, swoją część, co sprawia, że gra jest bardziej dynamiczna i poruszająca kiedy jest to potrzebne.”

    Craig Conner (2005)

    Craig Conner (2005)

    FAKT:

    Craig Conner podczas udzielania wywiadu dla BBC

    Craig Conner podczas udzielania wywiadu dla BBC (Nowy Jork – 1997)

    Craig Conner produkuje ścieżki dźwiękowe Grand Theft Auto od pierwszej części – włącznie z Grand Theft Auto IV. Do gier wprowadza utwory i efekty dźwiękowe wykonane przez siebie oraz utwory innych artystów. Nastrojowa muzyka, pasująca do klimatu każdej części jest nieodzownym elementem serii.
    Craig Conner w studiu DMA Design Limited

    Craig Conner w studiu DMA Design Limited


     
    Craig Conner nie może sobie pozwolić na fiasko w grze, na którą wszyscy czekają.

    Trzymam kciuki – biorąc pod uwagę dobór muzyki w pierwszym trailerze, klimat Los Santos pasuje do utworów, więc nie mamy się w sumie czego obawiać.
     
     
     
     

    Źródło: Jeuxactu