Newsy według części

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto II

 
 
Ostatnie newsy

 



Brak agendy wydawania dalszych newsów o GTA V

22 marca, 2013 -21:24-

GTA V
Rockstar Games od Bożego Narodzenia stale odpisuje graczom na nękające ich wątpliwości dotyczące nowe tytułu – Grand Theft Auto V. Tym razem Rockstar odpowiedział na pytanie gracza dot. tego, czy będą wydawane kolejne informacje o grze. Sądzę, iż w rzeczy samej, ma do tego wiele powodów – Boże Narodzenie to w końcu szmat czasu za nami, a konkretniejszych informacji brak.
Całe szczęście dobry Rockstar Newswire poinformował nas w komentarzach, o tym, co dzieje się teraz w firmie i wytłumaczył zaistniałą sytuację:

„Jak wcześniej powiedzieliśmy, bardzo często mieliśmy długie przerwy między wydaniami poprzednich gier i będziemy się tego trzymać. Przepraszamy, jeśli uważacie to za frustrujące, ale prosimy zrozumcie, nie robimy tego, ponieważ „nie obchodzą nas fani”, „nie szanujemy naszych fanów”, „nienawidzimy fanów GTA” – wręcz przeciwnie!
Robimy tak, ponieważ chcemy się upewnić, że wydamy w stu procentach prawdziwe informacje, i ponieważ chcemy parę z nich zatrzymać do rzeczywistej premiery gry, będzie w niej wciąż dużo niespodzianek, kiedy w nią zagracie.”

Rockstar Games dodał także komentarz odnośnie planów wydziału od spraw marketingu:

„Przepraszamy, nie możemy przedstawić agendy mówiącej kiedy będziecie mogli oczekiwać większej ilości informacji lub filmów z GTA V. W tym momencie jesteśmy „zabunkrowani”, zajęci pracą nad grą i niegotowi by podzielić się czymś nowym – prosimy, bądźcie cierpliwi i oczywiście – będzie więcej do zobaczenia w pozostałych do premiery miesiącach. Dziękujemy Wam.”

W ostatnim miesiącu, jak wiemy, miało miejsce przesunięcie premiery GTA V. Rockstar wytłumaczył to w podobny sposób – chce zaskoczyć graczy. Czy warto będzie tak długo czekać? Z pewnością dowiemy się o tym po premierze.

Źródło: Rockstar Newswire



Game Hunter w wersji 1.59

22 marca, 2013 -10:18-

gta2nws
Dziś ukazała się nowa wersja programu do wyszukiwania gier multiplayer w Grand Theft Auto 2 – Game Hunter w wersji 1.59. Nowa wersja obfituje w następujące usprawnienia:

  • naprawiono problem ze znacznikami debugowania;
  • wyświetlający się komunikat, jeśli host ma zaznaczoną opcję „wyjdź w razie braku synchronizacji między klientem a hostem”;
  • wyświetlający się komunikat, jeśli host włączył nagrywanie replayu z gry którą założył;
  • gta2manager.exe to teraz jedyna nazwa pliku menedżera akceptowana przez Game Hunter;
  • jeśli Game Hunter ma problem ze zmianą jakiegoś wpisu w rejestrze – poinformuje o tym użytkownika i wyświetli dane wpisu, które próbowało zmienić;
  • komunikaty o modyfikacjach HKEY_CLASSES_ROOT nie będą wyświetlanie, ponieważ nie są one zmianami krytycznymi dla Game Hunter;
  • wiadomość o aktywności nie będzie więcej wyświetlana;
  • zaktualizowana lista autorów;
  • naprawiono błąd, który zmieniał ikonkę GH na Mikołaja każdego 25. dnia miesiąca, teraz odbywać się będzie to tylko w grudniu.
  • Aktualizacja jest wysoce zalecana, aczkolwiek błędy nie są poważne. Nowy klient Game Hunter można pobrać, klikając w dziadka poniżej.



    Craig Conner wyprodukuje ścieżkę dźwiękową GTA V

    18 marca, 2013 -23:29-

    GTA V
    Nietrudno się domyślić, że Craig Conner wyprodukuje kolejny raz ścieżkę dźwiękową Grand Theft Auto. Potrzebowaliśmy tylko potwierdzenia, żeby stwierdzić, czy rzeczywiście tak będzie. Wywiad przeprowadzony z Danem Houserem najwyraźniej pokazuje nam, że mistrz Craig Conner wróci w GTA V:

    „Mamy faceta w Szkocji, Craig Conner [sic!], który pracuje dla nas od pierwszej części GTA i dyskutowaliśmy o pomyśle stworzenia przez niego ścieżki dźwiękowej i zaczęliśmy od razu pracować i rezultat jest niesamowity. Craig Conner podwyższył wartość każdej misji dodając swoją muzykę, swoją część, co sprawia, że gra jest bardziej dynamiczna i poruszająca kiedy jest to potrzebne.”

    Craig Conner (2005)

    Craig Conner (2005)

    FAKT:

    Craig Conner podczas udzielania wywiadu dla BBC

    Craig Conner podczas udzielania wywiadu dla BBC (Nowy Jork – 1997)

    Craig Conner produkuje ścieżki dźwiękowe Grand Theft Auto od pierwszej części – włącznie z Grand Theft Auto IV. Do gier wprowadza utwory i efekty dźwiękowe wykonane przez siebie oraz utwory innych artystów. Nastrojowa muzyka, pasująca do klimatu każdej części jest nieodzownym elementem serii.
    Craig Conner w studiu DMA Design Limited

    Craig Conner w studiu DMA Design Limited


     
    Craig Conner nie może sobie pozwolić na fiasko w grze, na którą wszyscy czekają.

    Trzymam kciuki – biorąc pod uwagę dobór muzyki w pierwszym trailerze, klimat Los Santos pasuje do utworów, więc nie mamy się w sumie czego obawiać.
     
     
     
     

    Źródło: Jeuxactu



    Strona GTA V uzupełniona o pre-order

    14 marca, 2013 -12:52-

    GTA V
    Rockstar po cichu uzupełnił swoją stronę o możliwość składania przedpremierowych zamówień GTA V. Oczywiście zwiększa to prawdopodobieństwo ukazania się kolejnego trailera lub chociaż okładki. Trzymam kciuki, że Rockstar pójdzie po rozum do głowy i rzuci na pożarcie graczom jakiś kawałek soczystego steku – bo póki co, jego strategia marketingowa opiera się na utrzymywaniu graczy w niewiedzy.
     
     
    xh70imu

    Źródło: GTA V pre-order



    Take Two: Nowa część GTA co dwa lata obniżyłaby wartość serii

    9 marca, 2013 -01:43-

    swiatgta
    Na razie brak jakichkolwiek nowych newsów na temat GTA V. Pojawiła się za to bardzo ciekawa informacja, która wypłynęła prosto z ust szefa operacyjnego Take Two – Karla Slatoffa, naprzeciw częstym rozgoryczeniom dotyczącym powolnego procesu produkcji nowych części Grand Theft Auto, podczas Konferencji Technologii Transformacyjnych w Wedbush, która odbyła się w tym tygodniu. Słowa jego, wyjaśniają dlaczego masowa produkcja spowodowałaby spadek wartości serii Grand Theft Auto.

    „Ludzie często nas pytają: dlaczego nie wypuszczacie co dwa lata nowej części GTA? Dla nas nie ma to sensu, ponieważ Grand Theft Auto, gdy zostaje wypuszczone na rynek, jest to nowe doświadczenie. Niemożliwością jest zrobienie tego w dwa lata. Gdybyśmy to zrobili, nasz produkt nużyłby i zainteresowanie graczy z perspektywy wartości spadłoby.”

    Komentarz Karla Slatoffa tylko potwierdza słowa developera z Rockstar North (dawnego DMA Ltd.) – Lesliego Benziesa.

    „Moglibyśmy z łatwością masowo produkować nowe części rok rocznie bez wprowadzania większych postępów, ale gdybyś my to zrobili, fani mogliby stracić zainteresowanie.”

    Uważam, że obydwie persony reprezentujące Rockstar mają jak najbardziej rację. Podstawowym problemem dzisiejszych gier jest nużąca, dłużąca się fabuła. Wystarczy spojrzeć na gry pokroju Call of Duty, Burnout, czy Rayman. Każda z kolejnych części była gorsza, głównie przez zbyt krótki czas developingu i miałką fabułę. Miejmy nadzieję, że tym razem Rockstar wróci do korzeni i po niezbyt udanym (przynajmniej moim zdaniem – nie zachwycało mimo długiego developingu) GTA IV, nasyci nową część akcją nie z tej ziemi, dokładnie taką jaka miała miejsce w starym Liberty City, Anywhere City, czy Londynie w roku 1969.

    Źródło: Gamespot



    Drobne problemy z logowaniem

    27 lutego, 2013 -15:52-

    swiatgta
    Ostatnie dni obfitowały w problemy z odmawianiem haseł/loginów przez system logowania, przez co najprawdopodobniej nie mogliście się zalogować. Zostało już to naprawione. Niedogodności były spowodowane ulepszaniem systemu logowania. Od teraz działa także zmiana hasła, która wcześniej nie działała. Cały remanent systemu logowania był z kolei spowodowany zmianami hostingów – baza danych uległa uszkodzeniu i parę wpisów musiało zostać naprawionych. Nie martwcie się, strona cały czas jest w sieci i do Waszej dyspozycji.

    Pozdrawiam – Filip454.

    P.S Za niedługo ukaże się specjalne wydanie poradnika optymalizacji GTA IV w dziale „artykuły”. Zapraszam także do zapisania się do kanału nowości – jeżeli częściej sprawdzacie mail niż stronę, to jeśli się zapiszecie do kanału będziecie dostawać co piątek podsumowania nowości na mail.