Aktualizacja Red Dead Redemption 2 w wersji 1.09 oraz nowości w Red Dead Online: uaktualnienia świata, nowe misje, poker, ekskluzywna oferta dla graczy PlayStation oraz przyszłość trybu dla wielu graczy i nie tylko

14 maja, 2019 -19:20:00-


Rockstar Games zaskoczyło wszystkich graczy, udostępniając dziś wiele nowych zmian w trybie wieloosobowym gry Red Dead Redemption 2 – Red Dead Online. Jedną z najważniejszych wiadomości może być z pewnością fakt, iż Red Dead Online opuściło fazę testową produktu. Oznacza to, że gra nie jest już wersją beta i stała się gotowym produktem, który będzie teraz sukcesywnie ulepszany i wzbogacany o nową zawartość.

Dzisiejsza aktualizacja Red Dead Online wprowadza nowe możliwości rozgrywki. Gracze mogą cieszyć się niesamowitymi nowościami w Red Dead Online: nowymi, kooperacyjnymi misjami fabularnymi; nowymi misjami trybu swobodnej rozgrywki; nowymi wyzwaniami Kontra bandy; dynamicznymi wydarzeniami; grą w pokera; nowym trybem starcia; nowym uzbrojeniem; stylami rozgrywki, czy systemem wrogości. Zbalansowano i usprawniono także samą rozgrywkę, poprzez wprowadzenie przeróżnych aktualizacji i poprawek, wzmacniających i stabilizujących podstawową strukturę świata Red Dead Online. Ponadto, jeszcze tego lata, gracze mogą spodziewać się kolejnych aktualizacji.

Podziękowania dla testerów

Rockstar Games podziękowało wszystkim uczestnikom fazy testowej Red Dead Online, gdyż nadsyłane przez nich opinie były niesamowicie pomocne w dopracowywaniu gry. Wiele z sugestii graczy zostało zaimplementowanych podczas tworzenia wydanej dziś aktualizacji. Rockstar Games obiecuje, że w przyszłych aktualizacjach, jest gotowe wprowadzić jeszcze więcej zmian sugerowanych przez graczy.

To dopiero początek

Przyszłość Red Dead Online wiąże się nie tylko ze stałym wprowadzaniem usprawnień dotyczących fundamentalnych elementów świata, by sprawić, że gra będzie przynosiła frajdę każdemu typowi gracza, lecz także całkowicie nowe doświadczenia, które wytworzą głębszą, bardziej wciągającą więź ze światem i Waszą postacią.

Poniżej znajdują się wszelkie szczegóły dotyczące udostępnionej dziś aktualizacji Red Dead Online oraz zapowiedzi zmian, które nadejdą w najbliższych tygodniach i miesiącach.

Kraina możliwości: nowe, kooperacyjne misje fabularne

„Historia zemsty Jessiki LeClerk doczekała się dziś kontynuacji dzięki nowym misjom Krainy możliwości (Land of Opportunities), zarówno dla honorowych, jak i niehonorowych graczy.

Po dramatycznym starciu w forcie Mercer, które zakończyło ostatnią serię misji, gracze pomogą pani LeClerk zbliżyć się ku prawdzie kryjącej się za zabójstwem jej męża. Na bardziej honorowej ścieżce rewolwerowca, stoczcie bitwę z gangiem Del Lobos i pomóżcie szeryfowi Tomowi Daviesowi uratować Valentine – i jego własną skórę.

Jako niehonorowi bandyci, przechytrzcie stróżów prawa, by pomóc Samsonowi Finchowi w przeprowadzeniu rozboju w biały dzień i okradzeniu banku w Saint Denis. Obydwie ścieżki prowadzą do spotkania oko w oko z niebezpiecznym przeciwnikiem w Blackwater.”

Nowe misje trybu swobodnej rozgrywki

„Misje gry swobodnej zostały dziś rozszerzone o nowe postacie fabuły Red Dead Redemption 2 oraz rozmaite, nowe i zróżnicowane rodzaje misji. Zabierzcie swoją bandę na spotkanie z kapitanem Thomasem w Bayou Nwa, oferującym uczciwą pracę lub odwiedźcie zaskakująco gościnnych hodowców świń z Aberdeen, by niezwykle ubrudzić sobie dłonie. Wypatrujcie kolejnych postaci, które pojawią się wkrótce.”

Zawody Kontra bandy

„Rywalizacyjne łowienie ryb jest dostępne na zawołanie już teraz, w jednym z trzech nowych wyzwaniach Kontra bandy. Przywódcy band mogą po prostu użyć menu gracza, by uruchomić wewnętrzne zawody bandy: w łowieniu ryb w wyzwaniu Gruba ryba – złapcie największą rybę przed upływem określonego czasu, zestrzelcie najwięcej latających ptaków w wyzwaniu Strzelanie do ptaków oraz zbierzcie najwięcej ziół w wyzwaniu Zbieranie ziół.”

Dynamiczne wydarzenia

„W trakcie przemierzania Dzikiego Zachodu, możecie napotkać na mieszkańców miast i podróżnych, potrzebujących pomocy lub cwaniaków chcących wykorzystać samotnych jeźdźców. Pozostańcie w skupieniu i miejcie oczy szeroko otwarte, ponieważ wiele z tych spotkań pozwala zdobyć punkty doświadczenia, honor, pieniądze, a nawet nagrody w postaci złota.”

Poker

„Odwiedzajcie pokerowe stoły w miastach i osadach, by wyzywać swoich znajomych do prywatnej gry na zaproszenie na zasadach Hold ‚Em. Możecie również zwiększyć ryzyko i przysiąść się do publicznego stołu, gdzie stawki wejściowe i nagrody są jeszcze wyższe. Wszystkie stoły pokerowe mieszczą do 6 graczy i są dostępne w 5 miejscach: Blackwater, Saint Denis, Tumbleweed, Valentine oraz stacji Flatneck.”

Nowy tryb konfrontacji: Spór o ziemię

„Zaznaczcie swoje terytorium i opanujcie tyle terenu ile możecie, działając za linią wroga, by przechwycić jego terytorium, chroniąc jednocześnie swoje. Zwycięża ten, kto na koniec tej konfrontacji utrzyma największy kawałek lądu.”

Nowe uzbrojenie

Rewolwer LeMat posiada 9-nabojowy bębenek i drugą lufę na grubą amunicję śrutową, dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne przełączanie się między trybem szybkiego prowadzenia ognia i niszczycielską salwą ze strzelby. Broń jest dostępna do nabycia z katalogu Wheeler, Rawson and Co.

Nowa odzież

„Dostępne jest również więcej odzieży, w tym wysoce oczekiwane opcje ubioru, włącznie z poncho, wzorzystymi bandanami i nie tylko, jak również gestów takich jak: poderżnięcie gardła (Throat Slit), czy środkowego palca (Flip Off). Nowy towar będzie częst pojawiał się i znikał, dlatego okresowo sprawdzajcie katalog, by zobaczyć, co jest w sprzedaży każdego tygodnia.”

Premie

  • Wszyscy gracze, którzy w tym tygodniu dołączą do Red Dead Online, otrzymają prezent w postaci 15 sztabek złota.
  • W tym tygodniu, gracze będą mogli również uzyskiwać 25% więcej punktów doświadczenia (PD) w misjach Krainy możliwości, misjach gry swobodnej, konfrontacjach, wyścigach i wydarzeniach gry swobodnej.
  • Poszukiwacze skarbów znajdą także 25% dodatkowej gotówki oraz złota w zawierających je skrzyniach.
  • Posiadacze wydania Ultimate Edition otrzymają też prezent w postaci 100 dolarów RDO oraz darmowego gestu Poderżnięcie gardła.
  • Style gry

    „Tak jak zapowiadaliśmy we wcześniejszym wpisie dotyczącym nowości, ta aktualizacja wprowadza ofensywny i defensywny styl rozgrywki, co jest nowym sposobem interakcji z innymi graczami wewnątrz świata Red Dead Online.

    Ofensywny styl gry jest domyślny i to właśnie w taki sposób gracze zazwyczaj wzajemnie na siebie oddziałują w grze swobodnej – mogą dowolnie atakować innych, ale też sami muszą mieć się na baczności.

    Defensywny styl gry jest przeznaczony dla graczy, którzy wolą spokojnie eksplorować świat w grze swobodnej zamiast walczyć z innymi – dzięki temu stylowi można pokazać innym, że nie chcemy zwady, oraz zminimalizować wpływ toksycznych zachowań innych. Równocześnie gracze w stylu defensywnym nie będą powiadamiani o misjach rywalizacyjnych w grze swobodnej i nie będą w nie angażowani, by móc skupić się na swoich sprawach.

    Gracze w stylu defensywnym są oznaczeni symbolem tarczy, otrzymują mniej obrażeń od innych graczy, nie można ich złapać na lasso, uderzyć, dokonać na nich egzekucji ani namierzyć autocelowaniem. Defensywni gracze nie będą też celem misji rywalizacyjnych w postaci np. Zabójstwa gracza. Wszyscy, którzy zaatakują graczy używających stylu defensywnego otrzymają duże kary w ramach systemu wrogości, a gracze, którzy zachowują się agresywnie w stylu defensywnym, zostaną natychmiast z niego wyłączeni i otrzymają podobne kary w ramach systemu wrogości.”

    System wrogości

    „Dzisiejsze aktualizacje kontynuują także ulepszenia radaru i widoczności zainicjowane w lutym, aby szybciej i skuteczniej minimalizować wpływ toksycznych zachowań. System wrogości działa w obu stylach gry i ma za zadanie śledzić agresywne zachowania – gracze szukający zwady będą widoczni dla innych, by można było ich unikać, a osoby, które regularnie atakują, zabijają i prześladują innych w niezorganizowanej grze swobodnej otrzymają odpowiednie sankcje.

    Podobnie jak wcześniej, znaczniki graczy będą zmieniać kolor wraz ze wzrostem wrogości, od ciemnoniebieskiego do czerwonego. Kolor jasnoczerwony oznacza wroga. Dzisiejsza aktualizacja sprawia, że zabijanie graczy ze znacznikiem wroga lub zachowujących się wrogo nie zwiększy poziomu wrogości. Jeśli ktoś zostanie zaatakowany przez innego gracza, nie musi obawiać się sankcji za samoobronę, bo znacznik agresora stanie się dla niego, i tylko dla niego, znacznikiem wroga.

    Bieżący poziom wrogości można sprawdzić w menu gracza. Wzrost wrogości zwiększa także dystans, z jakiego jest się widocznym na radarach innych graczy, oraz odległość odrodzenia od miejsca śmierci – na najwyższym poziomie wrogości gracz odradza się już w innym regionie.

    Wrogość nie zwiększa się wskutek zorganizowanych wydarzeń gry swobodnej, misji gry swobodnej, konfrontacji i wyścigów. Rywalizacja z innymi graczami w ramach misji gry swobodnej w stylu ofensywnym nie zwiększy wrogości, ale atakowanie innych poza tymi wydarzeniami już tak.”

    Zbalansowanie i usprawnienia

    Aby zwiększyć przyjemność płynącą z rozgrywki, wprowadziliśmy też inne znaczące zmiany w Red Dead Online:

    • Usunięcie autocelowania w głowę (tylko wobec wrogich graczy): Ta subtelna, lecz ważna zmiana wpływa na znaczenie trafień w głowę. Autocelowanie wciąż działa, ale teraz namierza korpus postaci i nie wystarczy już jeden ruch w górę prawym drążkiem, aby trafić w głowę. Dzięki temu strzelanie w głowę będzie trudniejsze, a to sprawi, że rywalizacja, np. w konfrontacjach, będzie bardziej satysfakcjonująca i zrównoważona.
    • Szybsza zmiana broni i natychmiastowe podpalanie broni miotanej: Zwiększyliśmy szybkość zmiany broni i sprawiliśmy, że broń miotana w stylu butelek ognistych i dynamitu jest podpalana natychmiastowo.
    • Nowy schemat sterowania – „FPP2”: Na prośbę graczy dodaliśmy nowy schemat sterowania „FPP2” (+ warianty). Jest on podobny do układu „FPP”, ale przesuwa sprint na [R1] i kucanie na [X] (opcja ta dostępna jest w Red Dead Redemption 2 i Red Dead Online).
    • Aktualizacja wyzwań dnia: Na prośbę graczy usunęliśmy z gry swobodnej wszystkie wyzwania dnia polegające wyłączenie na walce z innymi i dodaliśmy nowe wyzwania dnia i nagrody, m.in. serie progresywnie zwiększające nagrody w postaci złota.
    • Nowe nagrody: Do gry swobodnej dodaliśmy nowe nagrody, w tym związane z najnowszymi trybami rozgrywki.
    • Czas powiadomienia o misji: Gracze wykonujący misje w grze swobodnej będą mieli większą elastyczność dzięki wydłużonemu czasowi, po którym rywale są powiadamiani o misji i zmniejszeniu zasięgu sygnału powiadomienia.
    • Stawianie zarzutów: Gdy gracz z niskim poziomem wrogości zostanie bezkarnie zabity, podczas odrodzenia otrzyma możliwość postawienia agresorowi zarzutów, co zwiększy grzywnę napastnika. Postawienie zarzutów nie jest możliwe, gdy zabity gracz posiadał wysoki poziom wrogości, lub gdy był oznaczony jako wróg dla swojego zabójcy.
    • Wybór specjalizacji koni: W menu gracza można teraz wybrać, jakie konie będą wykorzystywane w grze swobodnej, wyścigach, seriach konfrontacji, a jakie podczas misji.
    • Większe nagrody w złocie: Dostosowaliśmy gospodarkę gry i zwiększyliśmy nagrody w złocie – spora część się nawet podwoiła. Od dzisiaj i przez ograniczony czas gracze otrzymają także 1 sztabkę złotą za każdy awans na wyższą rangę.

    Obszerna lista zmian wprowadzonych w dzisiejszej aktualizacji, w tym nowy tryb zaawansowany HDR w grze dla trybu fabularnego i Red Dead Online, znajduje się na oddzielnej stronie pomocy Rockstar. Zapraszamy też na nową oficjalną stronę Red Dead Online, na której znajdziecie m.in. porady dla nowych graczy, np. informacje o trybach i funkcjach gry, możliwość śledzenia statystyk poprzez Social Club i wiele więcej.

    Ekskluzywna oferta PlayStation Plus

    Gracze na PS4 bez subskrypcji PlayStation Plus mogą teraz do 27 maja grać w Red Dead Online w ramach specjalnej promocji. Wszyscy gracze na PS4 wkrótce dostaną nową zawartość z wczesnym dostępem. Więcej szczegółów na blogu PlayStation.

    Co dalej?

    W nadchodzących tygodniach do Red Dead Online trafią kolejne nowości, w tym postacie do gry swobodnej oraz nowe tryby konfrontacji i nie tylko. Już 21 maja na PS4 i Xbox One będzie można uruchomić nowe misje gry swobodnej i założyć nowe ubrania. Pojawi się także zawartość z wczesnym dostępem na PS4 (szczegóły już wkrótce na blogu PlayStation).

    Następnie 28 maja pojawi się nowy tryb w serii konfrontacji Azyl, wyzwanie gry swobodnej Zabójstwa dzikich zwierząt i nie tylko. Na 4 czerwca zaplanowaliśmy dodanie trybu w serii konfrontacji Wróg publiczny i wydarzenia gry swobodnej Król torów, w którym gracze walczą o wagony jadącego pociągu. 11 czerwca pojawi się tryb w serii konfrontacji Sport królów oraz nowa odzież (tymczasowo i na stałe) w katalogu Wheeler, Rawson and Co.

    Polujcie też na cotygodniowe premie RDO$ i złota, większe nagrody, zestawy przedmiotów, ekskluzywne prezenty i inne atrakcje.

    Tego lata w Red Dead Online

    Jako że podstawy Red Dead Online już okrzepły, kolejne aktualizacje będą mogły zaoferować nowe sposoby odgrywania swojej postaci w różnych rolach i tworzenia własnej ścieżki na Dzikim Zachodzie.

    Już tego lata gracze będą mogli podjąć się jednej z trzech nowych ról: łowcy nagród tropiącego ściganych bandytów, kolekcjonera szukającego skarbów i egzotycznych przedmiotów oraz handlarza rozwijającego swoją działalność w obozie. I nie tylko.

    Każda nowa rola wprowadzi wyjątkowe sposoby rozgrywki oraz cały zestaw strojów, uzbrojenia i innych nagród. Gracze będą mogli skupić się na konkretnej roli, żeby szybko awansować i odblokować jej unikatowe cechy. Można też rozwijać wiele ról naraz podczas normalnej rozgrywki, aby stworzyć własną, wyjątkową ścieżkę postaci na Dzikim Zachodzie.

    Wypróbujcie Red Dead Online już dziś, aby zapoznać się ze światem gry i przygotować na nadejście nowych ról latem. Już wkrótce ogłosimy więcej informacji.

    Oficjalna lista poprawek aktualizacji Red Dead Redemption 2 w wersji 1.09 (w języku angielskim)

     
    Źródło: Rockstar Newswire, profil Rockstar Games w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -16:02:49-), profil Rockstar Games w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -16:32:47-), profil Rockstar Games w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -17:02:04-), profil Rockstar Games w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -17:30:27-), profil Rockstar Support w serwisie Twitter (14 maja, 2019 -20:54:34-)

    

    Napisz, co sądzisz.

    Zaloguj się, jeśli chcesz zostawić komentarz.